
Teenkö nyt jotain väärin vai voiko akseli olla vauhtipyörän laakerisa/kytkinlevyn booreissa niin lujassa/ruosteessa että ei irtoa muutakuin rälläkällä akseli ja työsylinteri poikki halki??
t8 kirjoitti:Kun akselin on vihdoin saatu pois, niin takasin laitto saattaa olla kanssa aika hankalaa. Omasta autosta piti ottaa syyläri pois, että pääsi lyömään rautakangella. Olis se varmaan hellemminkin mennyt, mutta eipähän jäänyt puolitiehen.
Jos käyttää sorkkarautaa, niin senkin on syytä olla kunnollinen. Viime viikonloppuna yksi sorkkarauta katkesi kytkinakselia irrottaessa.jariha kirjoitti:Viime talvena taisteltiin saman ongelman kanssa, mutta auto oli 74 vuoden tuplis. Liukuvasaralla ei saatu tarpeeksi voimaa. Välineistönä toimi lopulta sorkkarauta, jota hakattiin vasaralla. Tiukassa oli, mutta oikein suunnatulla voimalla se sieltä sitten lopulta tuli ulos.
EDIT: Meidän taistelu http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=7613
Minkäs näköinen se on?Ceeässä kirjoitti:Alkuperäisellä erikoistyökalulla on aina lähtenyt nätisti mulla, pistä YV:tä jos halut että mä tuun kokeilee sillä joku ilta.