 Välillä hakattu akselia sisäänpäin vasaralla niin paljon kun jaksaa ja sitte taas liukulekalla ulospäin. Ei mihinkään. Lukkorengaskin otettu irti ja WD40:stä ruiskittu paikat täyteen.
  Välillä hakattu akselia sisäänpäin vasaralla niin paljon kun jaksaa ja sitte taas liukulekalla ulospäin. Ei mihinkään. Lukkorengaskin otettu irti ja WD40:stä ruiskittu paikat täyteen.Teenkö nyt jotain väärin vai voiko akseli olla vauhtipyörän laakerisa/kytkinlevyn booreissa niin lujassa/ruosteessa että ei irtoa muutakuin rälläkällä akseli ja työsylinteri poikki halki??
 ). Mitähän lukkorengasta tarkoitit? Monesti useita vuosia ulkona seisseen Saabin kytkin jää pohjaan eka polkaisulla, joten se kertoo jotakin tuosta ruosteen voimasta akselissa. Onko sulla mahdollisuutta painella kytkinpoljinta tuossa rojektissa?
 ). Mitähän lukkorengasta tarkoitit? Monesti useita vuosia ulkona seisseen Saabin kytkin jää pohjaan eka polkaisulla, joten se kertoo jotakin tuosta ruosteen voimasta akselissa. Onko sulla mahdollisuutta painella kytkinpoljinta tuossa rojektissa?


 vähän helpottaa.
 vähän helpottaa. 
 