Lämmityslaitteen osat ja toiminta

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
tkrakas
"Aero"
Viestit: 332
Liittynyt: Ti Maalis 23, 2004 13:15
Paikkakunta: Pohjois-Suomi

Lämmityslaitteen osat ja toiminta

Viesti Kirjoittaja tkrakas »

Auto on 900 vm.85.
Lämppärin hanan vaihdossa lämppärikennon päällä kiinni oleva suurikokoinen muovinen kuori, jossa kiinni sellainen akselihässäkkä ja "kello" sekä muutama avautuva läppä, vaurioitui ja haeskelenkin tuolla ostetaan puolella uutta.
Nyt kun kaikki muut ovat irtonaisena ja kenno on paljaana ei mitään lämmönsäätöjä pysty tekemään eikä edes ilmaa puhallu muualle kuin alas. Johtuukohan tämä siitä, ettei noita alaosia (em.kuorilevy,se pitkä osa ja äänieristeen alaosa) ole laitettu kiinni?
Toisin sanoen ilma kiertää systeemissä alhaalta ylöspäin?
jusa_71
"Hölösuu"
Viestit: 1631
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 20:50
Paikkakunta: lahti

lämpö

Viesti Kirjoittaja jusa_71 »

tuu äkkiä hakeen menee kohta hylkyyn
kaikki toimivia
viiko aikaa
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tkrakas
"Aero"
Viestit: 332
Liittynyt: Ti Maalis 23, 2004 13:15
Paikkakunta: Pohjois-Suomi

Viesti Kirjoittaja tkrakas »

Ymmärtämättä edellistä viestiä esitän lisäkysymyksen josko joku tietäisi linkkiä josta saisi tuon lämppärihomman ja ilmankiertoon liittyvien osien kokoamisjärjestyksen selvitettyä?
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

http://saabpics.org:3000/gallery/albun20

Tuolta jostain kaivat haluamasi tiedon
tkrakas
"Aero"
Viestit: 332
Liittynyt: Ti Maalis 23, 2004 13:15
Paikkakunta: Pohjois-Suomi

Viesti Kirjoittaja tkrakas »

En tuolta linkistä löytänyt vastausta siihen miten letkut (eli mikä mihin) tulevat kiinni siihen lämppärin päälle tulevassa levyssä kiinni olevaan säädinkelloon?
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

tkrakas kirjoitti:En tuolta linkistä löytänyt vastausta siihen miten letkut (eli mikä mihin) tulevat kiinni siihen lämppärin päälle tulevassa levyssä kiinni olevaan säädinkelloon?
http://saabpics.org:3000/albums/albun20 ... _hoses.jpg
Eihän tää selevää suomee ole, mutta jos kyse on niistä alipaineletkuista niin tästä selviää mihin ne säätimeltä menee
tkrakas
"Aero"
Viestit: 332
Liittynyt: Ti Maalis 23, 2004 13:15
Paikkakunta: Pohjois-Suomi

Viesti Kirjoittaja tkrakas »

lintta go go kirjoitti:
tkrakas kirjoitti:En tuolta linkistä löytänyt vastausta siihen miten letkut (eli mikä mihin) tulevat kiinni siihen lämppärin päälle tulevassa levyssä kiinni olevaan säädinkelloon?
http://saabpics.org:3000/albums/albun20 ... _hoses.jpg
Eihän tää selevää suomee ole, mutta jos kyse on niistä alipaineletkuista niin tästä selviää mihin ne säätimeltä menee
Joo, tuosta selviää lähtöjärjestys ylhäältä, mutta kyse olikin miten kaksi letkua tulee kiinni lämppärin päällä olevassa muovilevyssä olevaan "säädinkelloon" (kaksi letkua)?
Vastaa Viestiin