Auto on 900 vm.85.
Lämppärin hanan vaihdossa lämppärikennon päällä kiinni oleva suurikokoinen muovinen kuori, jossa kiinni sellainen akselihässäkkä ja "kello" sekä muutama avautuva läppä, vaurioitui ja haeskelenkin tuolla ostetaan puolella uutta.
Nyt kun kaikki muut ovat irtonaisena ja kenno on paljaana ei mitään lämmönsäätöjä pysty tekemään eikä edes ilmaa puhallu muualle kuin alas. Johtuukohan tämä siitä, ettei noita alaosia (em.kuorilevy,se pitkä osa ja äänieristeen alaosa) ole laitettu kiinni?
Toisin sanoen ilma kiertää systeemissä alhaalta ylöspäin?
Lämmityslaitteen osat ja toiminta
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
http://saabpics.org:3000/albums/albun20 ... _hoses.jpgtkrakas kirjoitti:En tuolta linkistä löytänyt vastausta siihen miten letkut (eli mikä mihin) tulevat kiinni siihen lämppärin päälle tulevassa levyssä kiinni olevaan säädinkelloon?
Eihän tää selevää suomee ole, mutta jos kyse on niistä alipaineletkuista niin tästä selviää mihin ne säätimeltä menee
Joo, tuosta selviää lähtöjärjestys ylhäältä, mutta kyse olikin miten kaksi letkua tulee kiinni lämppärin päällä olevassa muovilevyssä olevaan "säädinkelloon" (kaksi letkua)?lintta go go kirjoitti:http://saabpics.org:3000/albums/albun20 ... _hoses.jpgtkrakas kirjoitti:En tuolta linkistä löytänyt vastausta siihen miten letkut (eli mikä mihin) tulevat kiinni siihen lämppärin päälle tulevassa levyssä kiinni olevaan säädinkelloon?
Eihän tää selevää suomee ole, mutta jos kyse on niistä alipaineletkuista niin tästä selviää mihin ne säätimeltä menee