saab vainaa
saab vainaa
Nyt se sitten 99 on entinen peli. Jäi kittilän ja rovaniemen puolenväliin.
80km/h nopeudessa rupesi vetämään oikealle puolelle ojaan ja ojassa käytiinkin. Sain ohjattua takaisin tielle mut sitten perä lähti alta ja katon kautta takaisin ojaan. vettä satoi pikkasen mutta siltikin epäilyttää että autoon olisi tullut tekninen vika sillä auto rupesi vetämään ihan yllättäen voimakkaasti ojaan. Vesiliirron voikin laskea pois pelistä.
mikä on saabistien mielipide mistä johtui tälläinen yhtäkkiä oikealle puolelle veto?
Noo, ei se mitään, hatunnosto ysiysille ja uuden hankita päälle
80km/h nopeudessa rupesi vetämään oikealle puolelle ojaan ja ojassa käytiinkin. Sain ohjattua takaisin tielle mut sitten perä lähti alta ja katon kautta takaisin ojaan. vettä satoi pikkasen mutta siltikin epäilyttää että autoon olisi tullut tekninen vika sillä auto rupesi vetämään ihan yllättäen voimakkaasti ojaan. Vesiliirron voikin laskea pois pelistä.
mikä on saabistien mielipide mistä johtui tälläinen yhtäkkiä oikealle puolelle veto?
Noo, ei se mitään, hatunnosto ysiysille ja uuden hankita päälle
näin kävi
Joku tekninen vika sen täytyi olla. Ihmetyttää kun tie oli täysin suora ja nopeus tasan 80km/h. vielä sen ojasta sai palaamaan tielle mut sitten perä lähti heittämään ja sitten mentiinkin katon kautta ojaan.
Täytyy tosissaan todeta että kyllä saab on turvallinen auto. Tälläisestä ilmalennosta selvisi säikähdyksellä eikä mitään henkilövahinkoja.
Tässä alkaa sitten uuden Saabin metsästys
Täytyy tosissaan todeta että kyllä saab on turvallinen auto. Tälläisestä ilmalennosta selvisi säikähdyksellä eikä mitään henkilövahinkoja.
Tässä alkaa sitten uuden Saabin metsästys

- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4043
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Auts. Toivottavasti selvittiin säikähdyksellä ja uusi auto löytyy kivuttomasti. Millaista Saabia olet etsimässä?
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Veikkaisin että ylä/alutukivarsi pettänyt. En edes uskalla ajatella tälläistä tilannetta jos esim. olisit ollut jollain japsi riisikipolla liikenteessä.
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
uusi löydetty
Oli se melkoinen lento, auto meni kyllä aivan käyttökelvottomaksi. Keula tuhannen kappaleina, sivulasi rikki, kattokin meni kivasti sisään.
Kaikkein hauskinta tässä on se että selvisi pelkällä säikähdyksellä, ei tullut edes mustelmia. Harmi vaan että autossa oli täysi tankki.
Kyllähän saab on tälläisissä tilanteissa turvallinen peli. Olisi riisikupilla käynyt pahasti.
Uusi peli löytyi heti. ysisatanen gls -82.
Kaikkein hauskinta tässä on se että selvisi pelkällä säikähdyksellä, ei tullut edes mustelmia. Harmi vaan että autossa oli täysi tankki.
Kyllähän saab on tälläisissä tilanteissa turvallinen peli. Olisi riisikupilla käynyt pahasti.
Uusi peli löytyi heti. ysisatanen gls -82.
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4043
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Kiva kuulla hyviä uutisia. Taidan tietää tuon ysisatasen, jos se on se nettiautossa myynnissä ollut...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
juu
Se juuri on kyseessä. Oletko itse käynyt tutkimassa kyseistä peliä?jariha kirjoitti:Kiva kuulla hyviä uutisia. Taidan tietää tuon ysisatasen, jos se on se nettiautossa myynnissä ollut...
Vaikutti hyvältä kayttöautolta.
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4043
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Re: juu
Kävin pikku lenkin ajamassa sillä ja jos joku olisi vienyt minulta tuon tupliksen alta, niin ensimmäisenä vaihtoehtona olisi ollut se satku tilalle. Siksi kysyin tuolla ylempänä, että millaista olet ajatellut tilalle, kun tuota olisin suositellut. Tutki vain ne helmat, että kestävät ajan hammasta. Johan siinä on renkaitakin hintansa edestä.99-83 kirjoitti:Se juuri on kyseessä. Oletko itse käynyt tutkimassa kyseistä peliä?jariha kirjoitti:Kiva kuulla hyviä uutisia. Taidan tietää tuon ysisatasen, jos se on se nettiautossa myynnissä ollut...
Vaikutti hyvältä kayttöautolta.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Re: juu
Hyvältä peliltä vaikutti, ohjaus ehkä turhan herkkä. Johtunee hammastangon vaihdosta. Mut eiköhän saabi asiansa aja.jariha kirjoitti:Kävin pikku lenkin ajamassa sillä ja jos joku olisi vienyt minulta tuon tupliksen alta, niin ensimmäisenä vaihtoehtona olisi ollut se satku tilalle. Siksi kysyin tuolla ylempänä, että millaista olet ajatellut tilalle, kun tuota olisin suositellut. Tutki vain ne helmat, että kestävät ajan hammasta. Johan siinä on renkaitakin hintansa edestä.99-83 kirjoitti:Se juuri on kyseessä. Oletko itse käynyt tutkimassa kyseistä peliä?jariha kirjoitti:Kiva kuulla hyviä uutisia. Taidan tietää tuon ysisatasen, jos se on se nettiautossa myynnissä ollut...
Vaikutti hyvältä kayttöautolta.
Mietin että mitenköhän kulutuksen laita on, kun näytti olevan kaksikurkkuinen kaasari. siisti ja hyvin pidetyn oloinen gls.
Ainahan vanhojen pirssien kanssa on ruosteongelmia, siinä tapauksessa hitsipilli soimaan. Aina uutta peltiä saa. Harmittaa se tuplaysi, mut ei kai sille mahda mitään

kulutus pitäisi olla samaa luokkaa kuin yhdellä kaasarilla.Mietin että mitenköhän kulutuksen laita on, kun näytti olevan kaksikurkkuinen kaasari. siisti ja hyvin pidetyn oloinen gls.
kaasutin ei muuten ole kaksikurkkuinen, vaan tuossa on kaksi erillistä kaasutinta..

osanottoni tupliksen puolesta..

99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Ei ollut oikein aikaa jäädä tutkimaan mistä johtui ulosajo. Jotain akselistoon liittyvää kai se on.
Ei tehnyt mieli rämpiä pikkukengissä vesiojassa selvittämässä syytä.
Harmi, tulee ikävä tuplista
tuplis löysi tiensä pään Kittilän ja Rovaniemen puolestavälistä.
R.I.P
Rupesin jo miettimään että voiko olla kaksi erillistä kaasutinta kun gls.ssä oli 2kpl alipainekalvoa pellin alla. Että tekniikka onkin mielenkiintoista ja aina oppii jotain uutta
Ei tehnyt mieli rämpiä pikkukengissä vesiojassa selvittämässä syytä.
Harmi, tulee ikävä tuplista

tuplis löysi tiensä pään Kittilän ja Rovaniemen puolestavälistä.
R.I.P

Rupesin jo miettimään että voiko olla kaksi erillistä kaasutinta kun gls.ssä oli 2kpl alipainekalvoa pellin alla. Että tekniikka onkin mielenkiintoista ja aina oppii jotain uutta
