ruiskun suutimet

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

ruiskun suutimet

Viesti Kirjoittaja junnu »

Tarjottiin -86 16v tonnaria tosi halvalla.Ajattelin käykö tosta mootorista
-90 ässään mikään osa,Esim.Suuttimet,Vanteet jne. :twisted:
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Kyllähän niitä yhteisiä osia on..

Vanteet käyvät, valokatkaisin, pissapojan suuttimet.. ;-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7683
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Et mainitsi on tonnari T vai i ?
Jos turbo niin peruskone sama, oheislaitteet eivät tai taitaa startti olla sama.

Lisäks etu- jatakajarrut on samat. Etupenkit sopii, tosin ristiselän säätönuppi voi ahistaa.
Sivuvilkut ja sivupeilien lasit on samoja.

Ruisku on ihan eri, lucas/bosch.

Et jos ei oo kunnon mahdollisuuksia säilyttää ja purkaa autoa osiksi myyntiin niin ei taida kannattaa...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

i malli se kuulemma on,Ja nyt tarvis jo kanttakin!Minkä vm.2.3 kansi käy
b 202 satkuun?Tuleeko ylimääräisiä kuluja,Kun vie kilvet pois?
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

En tiedä muuttaako asiaa yhtään vm.87 16i
eka9000
"Aero"
Viestit: 305
Liittynyt: Su Marras 14, 2004 12:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja eka9000 »

kilpien palauttaminen maksaa muistaakseni 9 e (monesti tehty :D )
Opettele nauramaan itsellesi. Muut kuitenkin nauravat.
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

Mikäs moottorin malli tossa -87 16i tonnarissa on?

Satku alkoi kerätä 1:sen tulppaan valkoista karstaa,Käy vissiin liian laihalla?Hieman muissakin tulpissa.Voiko suuttimet tarkastaa/puhdistaa itse?Kuinkas nuo pensan paineet mitataan?
Ajo on samanlaista kuin mopo aikoina,Pärisee mutta ei kule!Normaali ajossa toiminta ihan ok.Täytyy kyseenalaistaa apceen toiminta.
ode
"Ruisku"
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 07:22
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja ode »

Paineen mittaukseen tarvii pitkän banjopultin ja mittarin,jolla saa suljettua linjan sekä ohivirtauksen. Toivottavasti on vain seos kysymys, itsellä oli kansipahvi rikki vastaavilla oireilla.
junnu
"Aero"
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Touko 03, 2005 08:34
Paikkakunta: pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja junnu »

No mitähän eroa on punaisilla ruisku suuttimilla ja aeron mustilla suuttimilla?Riittääkö pelkkä suuttimien vaihto,Ja tarvitseeko paineita nostaa säädettävällä pa.säätimellä?

Näyttäis tonnarin -87 16i kansi silmämääräisesti samanlaiselta ja sama pahvi siinä kuulemma on?Kokemuksia.

Nakuanturi näkyy myös olevan,Elikkä joku nakutuksen esto?Voisko hyödyntää turbo koneessa?omassa apc säätö onnistuu,Nakutus ?
Vastaa Viestiin