Jep. Kahdesta ng900:sesta olen tuon pyöritellyt pois dremelin avustuksella. 9-5:sta ei ole kokemusta vielä.

Mutta kone varmastikkin käytännössä samannäköinen ilman öljypohjaa (T5... T7), joten öljypohjan irroittamalla tuo ketjut hävitys onnistunee. Se että mitä öljypohjan irroitus on 9-5:ssa, niin täälläkin on varmasti monta jotka ovat ottaneet sen huototusongelmien takia pois niin voivat kertoa öljypohjan irroituksen vaativuudesta..
Samoin 9-5 wis kertoo varmasti männän tai öljypohjan irroituksesta moottorin ollessa paikallaan, kuten ng900 ja og9-3:sen wissikin.
Muuten katsoisin itse, mutta ei satu olemaan asennettuna tällä koneella..
Niin. Päätykopan irroitustakin voi harkita, mutta mitä olen lukenut, niin se on "periaatteessa" sylinterikannen ja yöjypohjan välissä puristuksissa, joten jompikumpi pitää irroittaa että se lähtee kauniisti. Puhumattakaan takaisinlaitosta ja tiiviiksi saamisesta.. Periaatteessa pitäisi irroittaa molemmat, mutta wisin mukaan tässä voi "oikaista" sillä että vetää "ulosvetäjällä" ohjainholkit pois päätykopasta, jotka pitävät päätyä lohkon linjassa, jolloin päätykoppa pääsee lähtemään samalla hieman alaspäin (jos irroittaa öljypohjan) tai hieman ylöspäin, jos irroittaa kannen.
.. Niin Päästään siihen että miksi irroittaa koppa, kun voi yrittää poistaa ketjua jo pelkän öljypojan poistamalla... ?
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.