Nippelitietoa ferodon (target) vakiopaloista.
Niiden kitkakerroin on noin 0.39, kun taas vakiopalan kirkakerroin 0.34-0.38, eli käytännössä jarrutusteho on lähellä vakiota.
Kun taas ferodon DS2500 paloissa (jotka soveltuvat mainiosti katukäyttöön) on kitkakerroin 0.50, eli jarrutusteho samalla poljinvoimalla on noin 30% suurempi, ja tämän oikeasti HUOMAA.
Eikä nopeaa jarrujen katoamista ole havaittavissa jarrujen lämmetessä.
Tietysti palojen tai levyn on kuluttava hieman nopeammin, mutta 1/2 vuoden ja 10t km kokemuksella en ole havainnut merkittävää kulumista, joten näyttää toistaiseksi siltä, että ei tarvitse vielä ensi kesänä uusia minunkaan "eko-ajotyylillä"
http://www.autoracing.fi/tuotteet/jarru ... erodo.html
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.