Parempi puoliskoni latasi eilen jukeboksiin kolme CD:tä, joista yksi ei sitten enää suostunut tulemaan ulos. Kyseessä oli egyptiläinen CD, jonka ostimme viime vuonna käydessämme Egyptissä. Ilmeisesti CD -jukeboksi on rasisti, kun se ei siedä etnistä musiikkia

No joka tapauksessa otin tänään aamulla yhteyttä Länsiautoon, jossa tällä hetkellä selvitetään, mitä asialle voi tehdä. Kysyin heiltä, että voiko heidän mekaanikkonsa poistaa levyn jukeboksista, vai täytyykö jukeboksi viedä korjattavaksi jonnekin ulkomaille, josta sitten saan sen takaisin mahdollisesti 1-3 kuukauden kuluttua (oma villi ja erittäin pessimistinen arvaus).
En ole vielä saanut soittoa Länsiautosta, mutta jos tuo oma arvaus osoittautuisi oikeaksi, niin sitten täytyy miettiä, josko ottaisi tuon jukeboksin itse irti autosta, purkisi sen osiin, ottaisi levyn pois ja kasaisi sen. Ikävä kyllä minulla ei ole mitään ohjeita tuohon hommaan, joten sitten täytyisi vain luottaa siihen, että osaa hoitaa homman. Ainakin aikaisemmin on selvinnyt helposti noihin jukebokseihin juuttuneista levyistä. Mulla oli nimittäin OG900i16V:ssä JVC:n jukeboksi, joka aina silloin tällöin "söi" CD -levyn ja tämän jälkeen täytyi purkaa koko jukeboksi, jotta sai levyn ulos. NG900:ssa oleva Clarionin jukeboksi ei ole ryppyillyt ikinä, vaan on aina toiminut moitteettomasti, vaikka on jo yli 6 vuotta vanha.
Joten ei vaikuta hyvältä. Kun on sitten joskus saanut tuon CD -levyn ulos jukeboksista, niin täytyy samalla tsekata, että sama homma ei toistu. Voisi nimittäin pikkuisen ottaa kupoliin, jos jukeboksi kasaamisen jälkeen "söisi" taas CD -levyn