Kokemuksia Chevy Astrosta?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

Kokemuksia Chevy Astrosta?

Viesti Kirjoittaja Rynnäkkösämpylä »

Kävin eilen koeajamassa Kouvolan Auto Bernerillä moista härpäkettä. Olen vastahakoisen Aspenista luopumisen jälkeen kituutellut vanhalla Seat Ibizalla (arvatkaa onko kivaa :twisted: ) ja eilen tuntui taas siltä että pääsi oikean auton puikkoihin (tietysti Saab 96 on se kaikista pyhin)

Ajattelin vaan kysäistä että minkälaisia kokemuksia Astrosta löytyy tällä foorumilla ja sitä, miten soveltuu sitten peräpohjolan talveen? Minkälaisia kulutuslukemia tuossa autossa on tavattu? Tyyppivikoja?
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Itse muistan vain sen kun isäpapalla mokoma oli, että talvet selvittiin hyvin ja auto pelasi ilman ongelmia. Ainoa vika 130tkm aikana oli, että ilmastointi ikään kuin jymähti. Eli sitä lämpötilan säädintä ei pystynyt liikuttamaan ja se olisi ollut kuulemma kallis remontti. Auto kuitenkin myytiin pois.
STCF #3
petteri
"Ruisku"
Viestit: 112
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 18:06
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja petteri »

Tuolla on jonkin verran juttua k.o autosta.

http://www.overdrive.fi/forum/index.php
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2018
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

no ei niin kamalan hyviä kokemuksia, mitä kavereiden astroihin sekaantunut.

helmapellit tuppaa olemaan suht rapeita aika monessa. KAnnattaa painella ihan niitä helmoja kunnolla, jos rapisee, ja painuu paljon yms voi varautua niiden vaihtoon"hitsailuun" takaovet samoiten mätii aika helposti. Ja yleensäkin kaikkien ovien saumat kannattaa katsoa tarkkaan. myös se liukuovi.

koneesta sitten ei osaa niin sanoa mitään. mutta yksi asrton kone on vieläkin kesken kaverilla muiden kiireiden takia. Siinä oli 300tkm kohdalla kampiakseli aivan loppu. sylintereissä kunnon kaulat yms. loppujen lopuksi siitä lohkosta ei kannattanut tehdä yhtään mitään. JA kun uutta alakertaa etsittiin, niin miltei kaikissa oli nuo samat viat.

ajettavuudeltaan ihan leppoisa ja kiva auto ajaa :) bensaahan tuommonen tiiliskivi muotoilu vie kyllä :lol: ja koneessa on max 2 pisteruisku, eli paranneltu kaasari.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Vastaa Viestiin