http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ight=smell
Eipä tartte Renujen kohalla moisista edes kysellä.... mistäköhän johtuu

Ja mitä tuohon aiheeseen tulee, niin eräs kaverini harrastaa voimanostoa, ja joskus kokeili 99:ä nostella (tosin keulasta), ja voin kertoa, ettei se paljoa noussut.. ja tätä kokeili siis kaksin käsin.Henkka #2283 kirjoitti:Mites Andrenalique tämä:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ight=smell
Eipä tartte Renujen kohalla moisista edes kysellä.... mistäköhän johtuu
Se on kuules ihan totta että käsijarrun kireys säätyy sähköisesti. Meinas tulla housuihin tosta "kommentista"lefa42 kirjoitti:ja keksi kaikenmaailman sähkösäätöiset jarrupalat, eikai moiseen pelleilyyn voida asiallisesti vastata?
Ei se tien varressa sauhuavan autonsa kanssa seisovakaan ekana mulle sano että "kuinkas tuollaisella ruostuvalla traktorilla ajat?"
Sitä saa mitä tilaa..
Ehkäpä automaattisesti, mutta eikai sähköisesti, jos tästä saisi jotain faktaa, kiitos?andrelinoge kirjoitti:Se on kuules ihan totta että käsijarrun kireys säätyy sähköisesti. Meinas tulla housuihin tosta "kommentista"lefa42 kirjoitti:ja keksi kaikenmaailman sähkösäätöiset jarrupalat, eikai moiseen pelleilyyn voida asiallisesti vastata?
Ei se tien varressa sauhuavan autonsa kanssa seisovakaan ekana mulle sano että "kuinkas tuollaisella ruostuvalla traktorilla ajat?"
Sitä saa mitä tilaa..
Juu ei kyl niit mitään sähkösäätöisiä ole :dlefa42 kirjoitti:Ehkäpä automaattisesti, mutta eikai sähköisesti, jos tästä saisi jotain faktaa, kiitos?andrelinoge kirjoitti:Se on kuules ihan totta että käsijarrun kireys säätyy sähköisesti. Meinas tulla housuihin tosta "kommentista"lefa42 kirjoitti:ja keksi kaikenmaailman sähkösäätöiset jarrupalat, eikai moiseen pelleilyyn voida asiallisesti vastata?
Sitä saa mitä tilaa..
Pitäisi varmaan minunkin hankkia säkki kun on noita ikivihreen jarruja tullu kiroiltua viimeaikoina. Kavereilla oli hauskaa kun tulivat kesken kaiken siihen kattelemaan ja minä siellä kiroan itsekseni ja uhkailen jarrusatulaa, että kohta tulee pajavasarasta.lefa42 kirjoitti: Itseäni harmittaa kun myin nyrkkeilysäkkini pois vähäisen käytön vuoksi, autoremppaa tehdessä olisi hyvä olla moinen, jotta voisi sitten mennä takomaan säkkiä sen sijaan, että nakkaa työkalut metsään.
Jarrutuksessa syntyvä staattinen sähkö stabilisoi käsijarrun kireyden optimaaliseksi. Käsijarruvaijeri toimii katodina. Jarrurummuissa on sitten 64-bittinen AMD:n prosessori joka säätelee elektronisuihkun pyyhkäisyjännitettä. Jarrujen plasmaus pitää suorittaa laboratorio-olosuhteissa positronien ja muiden mahdollisten antihiukkasten varalta, sillä jarrutehostin saa voimansa annihilaatiosta (käsijarrukin on tehostettu). Tämän vuoksi huollon joutuu tekemää merkkiliikkeessä (lähin taitaa olla Jyväskylän yliopiston hiukkaslaboratorion Renault-osasto), joka maksaa 699 euroa tunti.Mäksä kirjoitti:Juu ei kyl niit mitään sähkösäätöisiä ole :dlefa42 kirjoitti:Ehkäpä automaattisesti, mutta eikai sähköisesti, jos tästä saisi jotain faktaa, kiitos?andrelinoge kirjoitti: Se on kuules ihan totta että käsijarrun kireys säätyy sähköisesti. Meinas tulla housuihin tosta "kommentista"
Enpäs kyllä ikinä muuten ole moisesta kuullut. Sentään parikymmentä vuotta olen autojen kanssa pelannut työkseni.andrelinoge kirjoitti:Se on kuules ihan totta että käsijarrun kireys säätyy sähköisesti. Meinas tulla housuihin tosta "kommentista"
isä on myös autoja korjaillut lähes 40vuotta eikä ollut kuullut juttuakaan vaan nauroi aika maukkaastiSvc kirjoitti:Enpäs kyllä ikinä muuten ole moisesta kuullut. Sentään parikymmentä vuotta olen autojen kanssa pelannut työkseni.andrelinoge kirjoitti:Se on kuules ihan totta että käsijarrun kireys säätyy sähköisesti. Meinas tulla housuihin tosta "kommentista"
Mahtaakos tuossa Renussa olla ABS:t?.
ABS voisi jotenkin ehkä pumppailla jarrua automaattisesti.
Oletko muuten harkinnut stand-up-koomikon uraa?andrelinoge kirjoitti:Se on kuules ihan totta että käsijarrun kireys säätyy sähköisesti. Meinas tulla housuihin tosta "kommentista"lefa42 kirjoitti:ja keksi kaikenmaailman sähkösäätöiset jarrupalat, eikai moiseen pelleilyyn voida asiallisesti vastata?
Sitä saa mitä tilaa..
Huomattavasti vakaampi on itse vaivalla conffittu Linux-käkkäri.Mäksä kirjoitti:isä on myös autoja korjaillut lähes 40vuotta eikä ollut kuullut juttuakaan vaan nauroi aika maukkaastiSvc kirjoitti:Enpäs kyllä ikinä muuten ole moisesta kuullut. Sentään parikymmentä vuotta olen autojen kanssa pelannut työkseni.andrelinoge kirjoitti:Se on kuules ihan totta että käsijarrun kireys säätyy sähköisesti. Meinas tulla housuihin tosta "kommentista"
mutta on se hyvä et Puu tietää, sitä vaan miettisin et jos on pc:een prossu ni hoitaako sitä itse työtä sit windows?...sit ku rellu kuulee et joutuu katsastukseen ni winukka heittää blue screeniä ja käsijarru löystyy
Näin käy monesti, ikävä kyllä. Winukka ei tajua poistaa muistista käsijarrun dll-tiedostoja käytön jälkeen, jolloin koko hökötys kaatuu.Mäksä kirjoitti:isä on myös autoja korjaillut lähes 40vuotta eikä ollut kuullut juttuakaan vaan nauroi aika maukkaastiSvc kirjoitti:Enpäs kyllä ikinä muuten ole moisesta kuullut. Sentään parikymmentä vuotta olen autojen kanssa pelannut työkseni.andrelinoge kirjoitti:Se on kuules ihan totta että käsijarrun kireys säätyy sähköisesti. Meinas tulla housuihin tosta "kommentista"
mutta on se hyvä et Puu tietää, sitä vaan miettisin et jos on pc:een prossu ni hoitaako sitä itse työtä sit windows?...sit ku rellu kuulee et joutuu katsastukseen ni winukka heittää blue screeniä ja käsijarru löystyy
Olen montakin kertaa harkinnut sitä mutta en tiedä mistä aloittaa.lefa42 kirjoitti:
Oletko muuten harkinnut stand-up-koomikon uraa?
no joha sie oot alottanu ku tänne rellun kanssa tullut, tää on iha komedijjooandrelinoge kirjoitti:Olen montakin kertaa harkinnut sitä mutta en tiedä mistä aloittaa.lefa42 kirjoitti:
Oletko muuten harkinnut stand-up-koomikon uraa?
En keksi tätä juttua käsijarrusta mutta en enää muista mitä käsikirjassa luki. Käyn tänään kattomassa ja kirjoitan sitten tarkalleen tänne mitä siinä lukee niin voitte päätellä siitä sitten.