Niinpä. Antsan ansiosta on saatu jo monet naurutpetteri kirjoitti:joo, ollaan tyytyväisiä että tollasia tyyppejä on olemassa kuin andreligone

andrelinoge kirjoitti:Kertokaa joku jolla on saabi jolla on ajettu yli 500 tkm ja vielä terässä niin nostan hattua. Löytyykö edes sellaista? Epäilen kovasti. Aina kehutaan että Saabi kestää mutta missä todisteet. Kuvia saa myös laittaa.
Jos käsijarrujen kireys kerta säätyy sähköisesti, niin miksi ne on merkkikorjaamolla säädettävänä?andrelinoge kirjoitti:Se on kuules ihan totta että käsijarrun kireys säätyy sähköisesti. Meinas tulla housuihin tosta "kommentista"lefa42 kirjoitti:ja keksi kaikenmaailman sähkösäätöiset jarrupalat, eikai moiseen pelleilyyn voida asiallisesti vastata?
Ei se tien varressa sauhuavan autonsa kanssa seisovakaan ekana mulle sano että "kuinkas tuollaisella ruostuvalla traktorilla ajat?"
Sitä saa mitä tilaa..
ohjaustehostin, keskuslukitus, ruisku ja sähköikkunat on "kaikki mukavuudet"???andrelinoge kirjoitti:Mä ajelen minkä tahansa merkkisellä kotterolla kunhan siitä löytyy kaikki mukavuudet. Olkoon vaikka Croissantti, Natsi, Ryssä tai Tsing-Tsong. Jos joku laittaisi noppaan ohjaustehostimen, keskuslukituksen, ruiskukoneen ja sähkökäyttöiset ikkunat ja lisäksi viis ovea niin ajelisin mielelläni sillä.
Ehkäpä sen virtalukon paikka on suunniteltu siten, että kolarissa polvilumpiosi ei mene paskaksi avaimen työntyessä siihen.andrelinoge kirjoitti:Noi mun mainitsemat mukavuudet riittää mulle. Lisäksi en pidä siitä saabin melkein pystysuorasta tuulilasista. Ja noi hemmetin ärsyttävät ovikahvat sisäpuolella nopassa. Ja kuka hemmetti on ajatellut että olisi mukavaa käynnistää auto penkkien keskeltä. Hulluutta.
Terveisin ystävänne
Creme de Fraiche
..ja nimenomaan sen takia emme haluakaan andrelinååguen ajavan Saballa.lefa42 kirjoitti:Ehkäpä sen virtalukon paikka on suunniteltu siten, että kolarissa polvilumpiosi ei mene paskaksi avaimen työntyessä siihen.andrelinoge kirjoitti:Noi mun mainitsemat mukavuudet riittää mulle. Lisäksi en pidä siitä saabin melkein pystysuorasta tuulilasista. Ja noi hemmetin ärsyttävät ovikahvat sisäpuolella nopassa. Ja kuka hemmetti on ajatellut että olisi mukavaa käynnistää auto penkkien keskeltä. Hulluutta.
Terveisin ystävänne
Creme de Fraiche
Edit: ja miksi vitussa killutat tuota ostoilmoitusta Saabista, kun samalla haukut kyseistä merkkiä. Koita jo päättää millä ajat ja mitä solvaat, suosittelen hankkimaan Saabin, ennenkuin joku kolauttaa renusi kylkeen sellaisella..