Ei epäilystäkään, että sama irc-gallerian nassikka ja kaikki me jotka osallistutaan keskusteluun ollaan JYMÄYTETTYJÄ ja vähintään yhtä toopeja!
Noni, Matinkylän mies nukkumaan. Lapsille on asetettava rajoja ja nykyään se koskee myös netin käyttöä

No olihan tuo arvattavissa, ilmankos et niitä 17v jannuja hakannut, kun huutelivat.andrelinoge kirjoitti:Jos haluaisin naisia niin Rellu olisi siihen oikea väline. Nyt vaan on niin että taidan pitää omasta sukupuolestani enemmän![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kohta joku varmaan haukkuu mua Homo-Ranskikseksi.
Tuo sinun Renaultin malli on erittäin tunnettu kaikkien gigoloiden keskuudessa.andrelinoge kirjoitti:Aivan, Renault on überauto ja sillä saa naisii.
Olisit vaan kääntänyt sinne sairaalan pihalle. Uskon, että olisit ollut tervetullut myös osastolleandrelinoge kirjoitti:Toi jäi kyllä vaivaamaan että en voinut kääntyä ja antaa noille pennuille opetuksen.
Älä kerro tarkemmin purkautumisestasiandrelinoge kirjoitti:Minun on pakko purkata se jotenkin kohta tai en saa rauhaa.
Liittyykö tuo "patonkia silmään" jollain tavalla purkautumiseesi?andrelinoge kirjoitti:Ehkä joku saabisti saa patonkista silmään huomenna. Varokaa Espoon saabistit.
Niin ja tiedät sitten mihin työntää se patonkisi..lefa42 kirjoitti:No olihan tuo arvattavissa, ilmankos et niitä 17v jannuja hakannut, kun huutelivat.andrelinoge kirjoitti:Jos haluaisin naisia niin Rellu olisi siihen oikea väline. Nyt vaan on niin että taidan pitää omasta sukupuolestani enemmän![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vielä jokin aika sitten Mr. A. oli kirjoituksista päätellen Saab-fani numero yksi. Sitten tuli Rellu ja Saabi olikin yhtäkkiä pikkulasten suunnittelema romu. Nyt on taas Saabin ostoilmoitus päällä ja rellusta heitetään jo patonkiläppää.andrelinoge kirjoitti:Aivan, Renault on überauto ja sillä saa naisii. Toi jäi kyllä vaivaamaan että en voinut kääntyä ja antaa noille pennuille opetuksen. Minun on pakko purkata se jotenkin kohta tai en saa rauhaa. Ehkä joku saabisti saa patonkista silmään huomenna. Varokaa Espoon saabistit.
Ensin haukkuu gallerian tyyppiä homo penskaksi halveksivaan sävyyn, tämän jälkeen sanoi että samaiset homo penskat ovat rakentaneet myös saabin..jälleen hyvin halveksivaan sävyyn.andrelinoge kirjoitti:Jos haluaisin naisia niin Rellu olisi siihen oikea väline. Nyt vaan on niin että taidan pitää omasta sukupuolestani enemmän![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jepa.ah79 kirjoitti:Vielä jokin aika sitten Mr. A. oli kirjoituksista päätellen Saab-fani numero yksi. Sitten tuli Rellu ja Saabi olikin yhtäkkiä pikkulasten suunnittelema romu. Nyt on taas Saabin ostoilmoitus päällä ja rellusta heitetään jo patonkiläppää.
Tässä ketjussa Mr. A. vuorotellen kirjoittaa suu vaahdossa turpaanvetojuttuja kettuileville saabimiehille ja päätään aukoville nappuloille ja seuraavaksi koko homma kuitataankin huumorilla sen mukaan, miten keskustelu etenee.
Mr. A. niin kova jätkä, että voi tulla potkiaisiin vetämään koko klubia turpaan tosta vaan, mutta sitten Saabista pitää luopua siksi kun mies ei kestä nappuloiden peräänhuutelua.
Sun mielipiteesi tai yleensäkään mielentilasi ei vaikuta kovin stabiileilta. Mitäs, jos pitäisit minuutin miettimistauon aina ennen "lähetä"-nappulan klikkaamista. Jos kirjoituksissasi olisi edes jokin asialinja ja logiikka mukana, sut otettaisiin ehkä vähän enemmän vakavasti, olit sitten Saabin puolesta tai vastaan. Tässä vaiheessa tämä ketju ei jaksa enää edes naurattaa.
Suuri Saab-fani, joka haukkuu ihannoimaansa autoa, miksi, kerro lisää? Mikä siinä on, ettet voi jo päättää mitä haluat.andrelinoge kirjoitti:Millä hemmetin rahoilla tulisin tonne potkijaisiin? Onpa hemmetin hyvä paikka pitää potkijaisia jossain hevonkuusessa. Miten ihmeessä kehtaisin tulla sinne näyttäytymään kaiken tämän vaahtoamisen jälkeen? Olen edelleenkin suuri saab-fani mutta olen niin vihainen koska mulla ei ole varaa toivomani saabiin.
En mä koskaan ole väittänyt että Renault olisi mitenkään parempi auto kuin muut, ostin vain ensimmäisen auton noilla mainitsemillani mukavuuksilla joka tuli vastaan.ah79 kirjoitti:Vielä jokin aika sitten Mr. A. oli kirjoituksista päätellen Saab-fani numero yksi. Sitten tuli Rellu ja Saabi olikin yhtäkkiä pikkulasten suunnittelema romu. Nyt on taas Saabin ostoilmoitus päällä ja rellusta heitetään jo patonkiläppää.
Luepas omaa paskanjauhantaasi ja mieti mitä raapustat, puhut itseäsi pussiin aina vaan enemmän ja enemmän. Ja nyt ei ole enää kyse siistä ranskanpastillipussista.andrelinoge kirjoitti:En mä koskaan ole väittänyt että Renault olisi mitenkään parempi auto kuin muut, ostin vain ensimmäisen auton noilla mainitsemillani mukavuuksilla joka tuli vastaan.ah79 kirjoitti:Vielä jokin aika sitten Mr. A. oli kirjoituksista päätellen Saab-fani numero yksi. Sitten tuli Rellu ja Saabi olikin yhtäkkiä pikkulasten suunnittelema romu. Nyt on taas Saabin ostoilmoitus päällä ja rellusta heitetään jo patonkiläppää.
Juuh, sehän tässä se ainut ja pääasiainen ongelma onkin.andrelinoge kirjoitti:Millä hemmetin rahoilla tulisin tonne potkijaisiin? Onpa hemmetin hyvä paikka pitää potkijaisia jossain hevonkuusessa. Miten ihmeessä kehtaisin tulla sinne näyttäytymään kaiken tämän vaahtoamisen jälkeen? Olen edelleenkin suuri saab-fani mutta olen niin vihainen koska mulla ei ole varaa toivomani saabiin.