Saabin kestävyys

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Ei muuta kuin miehekästä Rellun piinausta , Ville hyvä:)

Ei epäilystäkään, että sama irc-gallerian nassikka ja kaikki me jotka osallistutaan keskusteluun ollaan JYMÄYTETTYJÄ ja vähintään yhtä toopeja!

Noni, Matinkylän mies nukkumaan. Lapsille on asetettava rajoja ja nykyään se koskee myös netin käyttöä :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

andrelinoge kirjoitti:Jos haluaisin naisia niin Rellu olisi siihen oikea väline. Nyt vaan on niin että taidan pitää omasta sukupuolestani enemmän :D :D :D :D :D :D :D

Kohta joku varmaan haukkuu mua Homo-Ranskikseksi.
No olihan tuo arvattavissa, ilmankos et niitä 17v jannuja hakannut, kun huutelivat.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
9000CS...
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

andrelinoge kirjoitti:Aivan, Renault on überauto ja sillä saa naisii.
Tuo sinun Renaultin malli on erittäin tunnettu kaikkien gigoloiden keskuudessa.
andrelinoge kirjoitti:Toi jäi kyllä vaivaamaan että en voinut kääntyä ja antaa noille pennuille opetuksen.
Olisit vaan kääntänyt sinne sairaalan pihalle. Uskon, että olisit ollut tervetullut myös osastolle
andrelinoge kirjoitti:Minun on pakko purkata se jotenkin kohta tai en saa rauhaa.
Älä kerro tarkemmin purkautumisestasi
andrelinoge kirjoitti:Ehkä joku saabisti saa patonkista silmään huomenna. Varokaa Espoon saabistit.
Liittyykö tuo "patonkia silmään" jollain tavalla purkautumiseesi?
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

lefa42 kirjoitti:
andrelinoge kirjoitti:Jos haluaisin naisia niin Rellu olisi siihen oikea väline. Nyt vaan on niin että taidan pitää omasta sukupuolestani enemmän :D :D :D :D :D :D :D

No olihan tuo arvattavissa, ilmankos et niitä 17v jannuja hakannut, kun huutelivat.
Niin ja tiedät sitten mihin työntää se patonkisi.. 8)
andrelinoge
"Aero"

Viesti Kirjoittaja andrelinoge »

Nyt uskotte jo etten ole se hilivatin Ville tosta galleriasta. Miten ihmeessä voisin silloin ajaa autoa? Pari jätkää täältä foorumista ovat nähneet minut ja voivat varmaan vahvistaa etten todellakaan ole mikään 12-vuotias poika Matinkylästä.
Skoda Favorit 1.3 GLXi -95 (KA)
gls
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja gls »

tämä tästä vielä puuttukin... :roll:
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
ah79
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja ah79 »

andrelinoge kirjoitti:Aivan, Renault on überauto ja sillä saa naisii. Toi jäi kyllä vaivaamaan että en voinut kääntyä ja antaa noille pennuille opetuksen. Minun on pakko purkata se jotenkin kohta tai en saa rauhaa. Ehkä joku saabisti saa patonkista silmään huomenna. Varokaa Espoon saabistit.
Vielä jokin aika sitten Mr. A. oli kirjoituksista päätellen Saab-fani numero yksi. Sitten tuli Rellu ja Saabi olikin yhtäkkiä pikkulasten suunnittelema romu. Nyt on taas Saabin ostoilmoitus päällä ja rellusta heitetään jo patonkiläppää.

Tässä ketjussa Mr. A. vuorotellen kirjoittaa suu vaahdossa turpaanvetojuttuja kettuileville saabimiehille ja päätään aukoville nappuloille ja seuraavaksi koko homma kuitataankin huumorilla sen mukaan, miten keskustelu etenee.

Mr. A. niin kova jätkä, että voi tulla potkiaisiin vetämään koko klubia turpaan tosta vaan, mutta sitten Saabista pitää luopua siksi kun mies ei kestä nappuloiden peräänhuutelua.

Sun mielipiteesi tai yleensäkään mielentilasi ei vaikuta kovin stabiileilta. Mitäs, jos pitäisit minuutin miettimistauon aina ennen "lähetä"-nappulan klikkaamista. Jos kirjoituksissasi olisi edes jokin asialinja ja logiikka mukana, sut otettaisiin ehkä vähän enemmän vakavasti, olit sitten Saabin puolesta tai vastaan. Tässä vaiheessa tämä ketju ei jaksa enää edes naurattaa.
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Kippis
Kuva
MB W203 '04 200 CDI
andrelinoge
"Aero"

Millä hemmetin rahoilla tulisin tonne potkijaisiin? Onpa hemmetin hyvä paikka pitää potkijaisia jossain hevonkuusessa. Miten ihmeessä kehtaisin tulla sinne näyttäytymään kaiken tämän vaahtoamisen jälkeen? Olen edelleenkin suuri saab-fani mutta olen niin vihainen koska mulla ei ole varaa toivomani saabiin.
Mäksä
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

Ensin haukkuu gallerian tyyppiä homo penskaksi halveksivaan sävyyn, tämän jälkeen sanoi että samaiset homo penskat ovat rakentaneet myös saabin..jälleen hyvin halveksivaan sävyyn.

ja jos herra itse on homoseksuaali, niin täytyy kyllä sanoa että en tunne ainuttakaan homoa joka homo sanaa käyttäisi halveksuvasti kun toisia pilkkaa.

ensin ei rellul saa naisia, mut saabil saa, sit onkin toisinpäin.

yms yms yms.

joko puhut jälleen paskaa, tai sitten puhuit jälleen itsesi pussiin sen paskasi kanssa.

kirjoitat sitä tahtiin tota paskaasi, ettet muista aikaisempia selityksiäsi ja jutut menee aivan ristiin.
BMW 525iA Touring Executive
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

ah79 kirjoitti:Vielä jokin aika sitten Mr. A. oli kirjoituksista päätellen Saab-fani numero yksi. Sitten tuli Rellu ja Saabi olikin yhtäkkiä pikkulasten suunnittelema romu. Nyt on taas Saabin ostoilmoitus päällä ja rellusta heitetään jo patonkiläppää.

Tässä ketjussa Mr. A. vuorotellen kirjoittaa suu vaahdossa turpaanvetojuttuja kettuileville saabimiehille ja päätään aukoville nappuloille ja seuraavaksi koko homma kuitataankin huumorilla sen mukaan, miten keskustelu etenee.

Mr. A. niin kova jätkä, että voi tulla potkiaisiin vetämään koko klubia turpaan tosta vaan, mutta sitten Saabista pitää luopua siksi kun mies ei kestä nappuloiden peräänhuutelua.

Sun mielipiteesi tai yleensäkään mielentilasi ei vaikuta kovin stabiileilta. Mitäs, jos pitäisit minuutin miettimistauon aina ennen "lähetä"-nappulan klikkaamista. Jos kirjoituksissasi olisi edes jokin asialinja ja logiikka mukana, sut otettaisiin ehkä vähän enemmän vakavasti, olit sitten Saabin puolesta tai vastaan. Tässä vaiheessa tämä ketju ei jaksa enää edes naurattaa.
Jepa.Kuva
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

andrelinoge kirjoitti:Millä hemmetin rahoilla tulisin tonne potkijaisiin? Onpa hemmetin hyvä paikka pitää potkijaisia jossain hevonkuusessa. Miten ihmeessä kehtaisin tulla sinne näyttäytymään kaiken tämän vaahtoamisen jälkeen? Olen edelleenkin suuri saab-fani mutta olen niin vihainen koska mulla ei ole varaa toivomani saabiin.
Suuri Saab-fani, joka haukkuu ihannoimaansa autoa, miksi, kerro lisää? Mikä siinä on, ettet voi jo päättää mitä haluat.
MB W203 '04 200 CDI
andrelinoge
"Aero"

ah79 kirjoitti:Vielä jokin aika sitten Mr. A. oli kirjoituksista päätellen Saab-fani numero yksi. Sitten tuli Rellu ja Saabi olikin yhtäkkiä pikkulasten suunnittelema romu. Nyt on taas Saabin ostoilmoitus päällä ja rellusta heitetään jo patonkiläppää.
En mä koskaan ole väittänyt että Renault olisi mitenkään parempi auto kuin muut, ostin vain ensimmäisen auton noilla mainitsemillani mukavuuksilla joka tuli vastaan.
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

andrelinoge kirjoitti:
En mä koskaan ole väittänyt että Renault olisi mitenkään parempi auto kuin muut, ostin vain ensimmäisen auton noilla mainitsemillani mukavuuksilla joka tuli vastaan.
Luepas omaa paskanjauhantaasi ja mieti mitä raapustat, puhut itseäsi pussiin aina vaan enemmän ja enemmän. Ja nyt ei ole enää kyse siistä ranskanpastillipussista.
MB W203 '04 200 CDI
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

andrelinoge kirjoitti:Millä hemmetin rahoilla tulisin tonne potkijaisiin? Onpa hemmetin hyvä paikka pitää potkijaisia jossain hevonkuusessa. Miten ihmeessä kehtaisin tulla sinne näyttäytymään kaiken tämän vaahtoamisen jälkeen? Olen edelleenkin suuri saab-fani mutta olen niin vihainen koska mulla ei ole varaa toivomani saabiin.
Juuh, sehän tässä se ainut ja pääasiainen ongelma onkin. :o :lol:
Lukittu