Noo-, ei tuo nyt ihan tosielämästä ollut, vaikka noista ainakin puolesta on kyllä ihan omakohtaista kokemusta...tonnari kyllä kieltämättä välillä koettelee hermoja ja likviditeettiä.
Oma suhtautumiseni vaikkapa täällä foorumilla esiintyviin vikalistoihin on ollut se, että joissain yksilöissä on joitakin yleisesti listoilla esiintyviä vikoja. Omassa yksilössäni nuo listat vaan tuppaa toteutumaan kokonaan
Noh, vielä on syyläri, lämppärin kenno, laturi, DI-kassu (

), IMM, imuilman lämpöanturi, suuttimet, ohjaustehostin, puolimoottori (männät, lohko, kampi yms hilppeet), ABS-pumppu, vaihdelaatikko ja vetonivelet alkuperäistä, muuten alkaakin koko tekniikka olla uusittu

Eli siinä sitten tulevaisuuden vikalistaa
