
- spool up -aika on suurin piirtein samanlainen kuin orkkis T25:lla, mikä on tosi hyvä asia.
- ahtopaineiden nousu on tasaista ja ahdot pysyvät todella stabiilina niiden ollessa maksimissaan.
- suorituskyky ("perstuntumalla") on jopa steg 3+ softallakin parempi kuin orkkisturbolla.
- turbo on 100% "bolt on" -kamaa, jos autossa on aikaisemmin ollut T25. Esim. Mitsun TD04:ään verrattuna todella hyvä vaihtoehto, jos aikoo laittaa T25:n tilalle suorituskykyisempää ahdinta (ei tarvitse alkaa kikkailemaan vesiletkujen ym. kanssa). Turbon kapasiteetti on noin 300-330 hv, joten siinäkin suhteessa ahdin on hyvä vaihtoehto verrattuna Mitsuun.
Ei voi sanoa muuta kuin että olen todella tyytyväinen. Vielä kun saisi tuohon turbon yhteyteen toimivan steg 4 -boksin, niin voisi kirjoitella enemmänkin kokemuksia tuosta virisetistä.
Yhteenvetona voisin sanoa, että suosittelen T25/T28:ia kaikille Saabisteille, joilla on autossaan T25, joka on alkanut piiputtaa, tai sitten haluaisi autoonsa vain hieman enemmän suorituskykyä. Hinta on tosin noin 200 € kalliimpi kuin Mitsun TD04, mutta asennuksessa säästyy sitten vaivaa ja kustannuksia Mitsuun verrattuna.