kosteutta umpiossa
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
kosteutta umpiossa
eli miun satkussa on kostean yön jälkeen umpioiden sisäpuolella kosteutta. mikä olisi hyvä tavara tiivistämiseen.... tai saako esim uudet tiivisteet kohtuu hinnalla?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Mietin vaan tässä että mitenkähän helposti sieltä lampun kannan kautta kosteutta menee sinne umpioon, jos on erittäin kostea keli... Kaippa silläkin puolella joku tiivistys on, vai onko? Jos on niin eikös sekin kulu, kun polttimoita vaihdetaan? Eikai siellä tiivisteitä ole, emmäätiiä
Just Thinking Out Loud

Just Thinking Out Loud
- Juha -
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06
jahas,
"kostean yön jälkeen umpioiden sisäpuolella kosteutta", mitähän kaikkea tuostakin voi tulla mieleen. Heh- heh... kosteita öitä useinkin siellä itärajan tuntumassa ??
no asiaan:
mä panin väritöntä silikonia kun vaihdoin lasin, koska ne tiivarit kärsii usein lasin irrotuksessa ja uudet maksaa aika reippaasti ja joutuu tieteskin ootteleen jne..ja ne vanhat olis vielä kaavittava puhtaaksikin.
silikoonia siks jotta saa joskus inhimillisesti irtikin (jos vaikka lasi pitää uusia) ja väritöntä siks jotta esim musta voi ikävästi näkyä.
musta se toimi ihan jees.
Mä kuivatelin vanhalla pölynimurilla umpiota( sellanen muinaismuisto jonka letkun saa puhalluspuolellekin), se hönkii kliffan turvallisen lämmintä ja määrä on runsas, sillä oon kuivatellu sisustaakin esim kun kattoluukku kusi kuskin jakkaralle.
"kostean yön jälkeen umpioiden sisäpuolella kosteutta", mitähän kaikkea tuostakin voi tulla mieleen. Heh- heh... kosteita öitä useinkin siellä itärajan tuntumassa ??
no asiaan:
mä panin väritöntä silikonia kun vaihdoin lasin, koska ne tiivarit kärsii usein lasin irrotuksessa ja uudet maksaa aika reippaasti ja joutuu tieteskin ootteleen jne..ja ne vanhat olis vielä kaavittava puhtaaksikin.
silikoonia siks jotta saa joskus inhimillisesti irtikin (jos vaikka lasi pitää uusia) ja väritöntä siks jotta esim musta voi ikävästi näkyä.
musta se toimi ihan jees.
Mä kuivatelin vanhalla pölynimurilla umpiota( sellanen muinaismuisto jonka letkun saa puhalluspuolellekin), se hönkii kliffan turvallisen lämmintä ja määrä on runsas, sillä oon kuivatellu sisustaakin esim kun kattoluukku kusi kuskin jakkaralle.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
99:ssä on toisinaan toisessa umpiossa vaikka eivät ole ku 5 vuotta vanhat. Otan vaan sen kumilerssin irti ja ajelen tunnin toista ja paan lerssin takaisin paikoilleen.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Ilmeisesti se lasin ulkopinta-ala on niin paljon suurempi sitä poistoaukkoa (polttomon aukko), että lasi toimii ikäänkuin mäntänä, joka päättää lähteä livohkaan...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Laita Sikaa mieluimmin, noissa silikoneissa tuppaa oleen jotai etikan tapaista joka ruostuttaa peltiä nopeammin kuin vesi. Joitain etikattomiakin kai löytty, mutta on kalliimpia.nalleolut kirjoitti:eihän siellä ole kuin se muovirinkula kait siinä on tiiviste .... mut jotakin ainetta sikakittiäkö laitan.......mustaa. vaiko silikonia
-
- "Hölösuu"