halpa saappi
halpa saappi
Eipä ole saabit enää hinnan kiroissa!
Töissä kaupattiin vm.-98 CS:ää hintaan 5000 e
Töissä kaupattiin vm.-98 CS:ää hintaan 5000 e
# 2182
SAAB 9000 2,3 cs -95 SAAB 9-3 1,8t ( 2,0 ) 2004
Voisi kiinnostaa
mutta taitaa olla aika pitkä matka tulla katsomaan Helsingistä, eikä varmaankaan ole nahkasisustuksella?
Jos onkin ja on vielä tumma väriltään niin ehkä voisi vakavasti harkita ilman ahdintakin...
CS on kuitenkin meille ainoa järkevä korimalli vanhan CC:n lisäksi.
Jos onkin ja on vielä tumma väriltään niin ehkä voisi vakavasti harkita ilman ahdintakin...

CS on kuitenkin meille ainoa järkevä korimalli vanhan CC:n lisäksi.

9000 Turbo cc 1988
E-type 4.2L 2+2 1966
E-type 4.2L 2+2 1966
-
- "Hirsch"
Itse ostin tuossa muutama viikko sitten 9000 2.3T CDE vuosimallia 95 4000 eukun hinnalla. Etulokasuojat ja puskuri oli kolhittu ja SRS hehkuu, mutta ei ollut mielestäni paha hinta.
No hyvähäbn se vaan on että hinnat tulee järkevälle tasolle, tosin ne mun pari -89 cc ruiskua ovat pikkuhiljaa käyneet arvottomiksi kovilla automarkkinoilla! Täytyy vain ajella niillä kunnes pellit ruostuu olemattomiin...

No hyvähäbn se vaan on että hinnat tulee järkevälle tasolle, tosin ne mun pari -89 cc ruiskua ovat pikkuhiljaa käyneet arvottomiksi kovilla automarkkinoilla! Täytyy vain ajella niillä kunnes pellit ruostuu olemattomiin...

appiukko osti 1/2 vuotta sitten -96 cd:n 9000€ autoliikkeestä siis iivarin.joten ei todellakaan paha hinta.appiukolla olistoivola kirjoitti:Itse ostin tuossa muutama viikko sitten 9000 2.3T CDE vuosimallia 95 4000 eukun hinnalla. Etulokasuojat ja puskuri oli kolhittu ja SRS hehkuu, mutta ei ollut mielestäni paha hinta.![]()

Keski-Suomessa pyörii
Siirtyi Keski-Suomen teille. Viikonloppuna tuli siivottua suurimmat kiveniskut ja pintaruosteet pois. Toinen etulokari menee ainakin vaihtoon, koska on päässyt huonoon kuntoon lokasuojan listan altaSaabisti-76 kirjoitti:No omani myin just maanantaina hintaan 5900€ ja oli 2.0t CS -96. Mittarissa oli rapiat 230 000, joten halvalla meni, mut hyvään kotiin.

Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Mitä!
Nyt kerrotte kyllä mistä saa nuita -95 -> CSsiä tyyliin 5000€!!! Itse etsin juuri CS mallin tonnaria ja kaikki ovat vain vm -92, hintana näyttää olevan se kartelli 4200€.
kaikki mitä olen käynyt katsomassa ovat pikkuvikaisia. On ajotietokone pimeä, ei cruise toimi, jarruvalojen merkkivalot palaa startatessa... Voisin jatkaa listaa vielä pidemmälle.
Noh, kärsivällisyys kunniaan. Oli muutaman päivän tosiaan NIIN hieno CSsä, mutta tuli se swidun rekka kylkeen
On varmaan liian hyvä vertailukohde
-Hessu-
Nyt kerrotte kyllä mistä saa nuita -95 -> CSsiä tyyliin 5000€!!! Itse etsin juuri CS mallin tonnaria ja kaikki ovat vain vm -92, hintana näyttää olevan se kartelli 4200€.
kaikki mitä olen käynyt katsomassa ovat pikkuvikaisia. On ajotietokone pimeä, ei cruise toimi, jarruvalojen merkkivalot palaa startatessa... Voisin jatkaa listaa vielä pidemmälle.
Noh, kärsivällisyys kunniaan. Oli muutaman päivän tosiaan NIIN hieno CSsä, mutta tuli se swidun rekka kylkeen

On varmaan liian hyvä vertailukohde

-Hessu-
Jarruvalojen vikavalo palaa uudemmissa aina startatessa. Cruise temppuilee yleisesti polkimien katkaisijoista, jne...hessu75 kirjoitti:Mitä!
Noh, kärsivällisyys kunniaan. Oli muutaman päivän tosiaan NIIN hieno CSsä, mutta tuli se swidun rekka kylkeen![]()
On varmaan liian hyvä vertailukohde![]()
-Hessu-
Kannattaa ennemmin kiinnittää huomiota kone ja vaihdelaatikko osastolle, sekä näköjään koriinkin (jopa -96), sillä pidolla tuntuu olevan aika merkittävä vaikutus

900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Ahaa,
Joka päivä oppii uutta.
Juu, koria olen syynännyt monesta myytävästä pelistä.
Kertokaapas nyt sitten se koneen akilleen kantapää ja kuinka mä sen huomion katsomalla konehuonetta ja ajaessa?
Tietysti katson öljyn hikoilemista tiivisteistä, mutta onko jotain muuta vielä?
Tänään 2.3L CSssää katsomaan
-H-
Joka päivä oppii uutta.
Juu, koria olen syynännyt monesta myytävästä pelistä.
Kertokaapas nyt sitten se koneen akilleen kantapää ja kuinka mä sen huomion katsomalla konehuonetta ja ajaessa?
Tietysti katson öljyn hikoilemista tiivisteistä, mutta onko jotain muuta vielä?
Tänään 2.3L CSssää katsomaan

-H-
Haku on hyvä
Haku on aika hyvä kapistus, mutta tässä jotakin mitä omissa tonnareissa on esiintynyt.
-lämmityslaitteen kenno + puhallin (kestää n. 200-250tkm molemmat)
-Pyörän laakerit edessä (n.100€/kpl)
-moottorin tukikumit (n.100€/kpl)
-vaihteiston toiminta (2-synkroni herkin ja ujellus 4-5 vaihteilla)
-Vanhemmissa tonnareissa kannattaa kiinnittää huomiota 5-vaihteen välykseen (boorit pienemmät kuin uudemmissa). Vaatii toisen pääakselin vaihdon ja tasauspyörästön kehärattaan.
-Bensapumpun ikä on yleisesti 200-250tkm.
-Jako -ja tasapainotusakselien ketjujen ääntely
-kampiakselin stefat vuotavat aika yleisesti 200+ autoissa.
-ilmastoinnin toiminta (llättävän kallista korjata, jos ei tuttuja)
-DI-kasetti (varmaan tiesitkin)
-Oven alla olevan listan alle kannattaa kurkata (onko uudemmissa kalvanoinnit näkyvissä)
-turbo kestää hyvin oikein käytettynä
Jos katsomassasi autossa on melkein kaikki noi jo uusittu, niin ei pitäisi olla kalliimpia osia ostoslistalla.
-lämmityslaitteen kenno + puhallin (kestää n. 200-250tkm molemmat)
-Pyörän laakerit edessä (n.100€/kpl)
-moottorin tukikumit (n.100€/kpl)
-vaihteiston toiminta (2-synkroni herkin ja ujellus 4-5 vaihteilla)
-Vanhemmissa tonnareissa kannattaa kiinnittää huomiota 5-vaihteen välykseen (boorit pienemmät kuin uudemmissa). Vaatii toisen pääakselin vaihdon ja tasauspyörästön kehärattaan.
-Bensapumpun ikä on yleisesti 200-250tkm.
-Jako -ja tasapainotusakselien ketjujen ääntely
-kampiakselin stefat vuotavat aika yleisesti 200+ autoissa.
-ilmastoinnin toiminta (llättävän kallista korjata, jos ei tuttuja)
-DI-kasetti (varmaan tiesitkin)
-Oven alla olevan listan alle kannattaa kurkata (onko uudemmissa kalvanoinnit näkyvissä)
-turbo kestää hyvin oikein käytettynä
Jos katsomassasi autossa on melkein kaikki noi jo uusittu, niin ei pitäisi olla kalliimpia osia ostoslistalla.
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx

Soittelin siitä ja auto on Tampereella!
On kuulemma vain ylimääräinen ja ajettu 393 tkm.
Lähetystönsininen 2,0 i
Toinen omistaja.
Ilmastointi.
Katsastettu heinäkuussa.
Hyvät Nokia Q talvir.
Jarrulevyt vaihdettu yms.
Lampunlasit uudet irrallaan...
vakionop. säädin
siinä jotain tietoja....ei oo kyllä kallis
# 2182