halpa saappi

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Archie
"Turbo"
Viestit: 263
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 11:02
Paikkakunta: Raahe

halpa saappi

Viesti Kirjoittaja Archie »

Eipä ole saabit enää hinnan kiroissa!

Töissä kaupattiin vm.-98 CS:ää hintaan 5000 e
# 2182
SAAB 9000 2,3 cs -95 SAAB 9-3 1,8t ( 2,0 ) 2004
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Jo on halpa. Mitäs vikaa. :-D
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Archie
"Turbo"
Viestit: 263
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 11:02
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Archie »

Sellainen tulee heti mieleen :lol:

En tiedä muuta, kuin että ajettu 393 tkm. kuulemma matka-ajoa
# 2182
SAAB 9000 2,3 cs -95 SAAB 9-3 1,8t ( 2,0 ) 2004
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Ohan toi amatöörin silmissä loppuun polettu, siksi varmasti hintakin on niin alhainen.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

kelpais mulle, tosin ei oo nyt varaa
BMW 525iA Touring Executive
jakuvaari
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Su Loka 02, 2005 12:59
Paikkakunta: Helsinki

Voisi kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja jakuvaari »

mutta taitaa olla aika pitkä matka tulla katsomaan Helsingistä, eikä varmaankaan ole nahkasisustuksella?

Jos onkin ja on vielä tumma väriltään niin ehkä voisi vakavasti harkita ilman ahdintakin... :(

CS on kuitenkin meille ainoa järkevä korimalli vanhan CC:n lisäksi. :)
9000 Turbo cc 1988
E-type 4.2L 2+2 1966
Saabisti-76
"Hirsch"
Viestit: 774
Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Saabisti-76 »

No omani myin just maanantaina hintaan 5900€ ja oli 2.0t CS -96. Mittarissa oli rapiat 230 000, joten halvalla meni, mut hyvään kotiin.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
stoivola
"Tuplakaasari"
Viestit: 59
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 17:00
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja stoivola »

Itse ostin tuossa muutama viikko sitten 9000 2.3T CDE vuosimallia 95 4000 eukun hinnalla. Etulokasuojat ja puskuri oli kolhittu ja SRS hehkuu, mutta ei ollut mielestäni paha hinta. :lol:

No hyvähäbn se vaan on että hinnat tulee järkevälle tasolle, tosin ne mun pari -89 cc ruiskua ovat pikkuhiljaa käyneet arvottomiksi kovilla automarkkinoilla! Täytyy vain ajella niillä kunnes pellit ruostuu olemattomiin... :?
iita
"Aero"
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2005 19:25
Paikkakunta: lapinlahti

Viesti Kirjoittaja iita »

stoivola kirjoitti:Itse ostin tuossa muutama viikko sitten 9000 2.3T CDE vuosimallia 95 4000 eukun hinnalla. Etulokasuojat ja puskuri oli kolhittu ja SRS hehkuu, mutta ei ollut mielestäni paha hinta. :lol:

No hyvähäbn se vaan on että hinnat tulee järkevälle tasolle, tosin ne mun pari -89 cc ruiskua ovat pikkuhiljaa käyneet arvottomiksi kovilla automarkkinoilla! Täytyy vain ajella niillä kunnes pellit ruostuu olemattomiin... :?
appiukko osti 1/2 vuotta sitten -96 cd:n 9000€ autoliikkeestä siis iivarin.joten ei todellakaan paha hinta.appiukolla oli :twisted:
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Keski-Suomessa pyörii

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Saabisti-76 kirjoitti:No omani myin just maanantaina hintaan 5900€ ja oli 2.0t CS -96. Mittarissa oli rapiat 230 000, joten halvalla meni, mut hyvään kotiin.
Siirtyi Keski-Suomen teille. Viikonloppuna tuli siivottua suurimmat kiveniskut ja pintaruosteet pois. Toinen etulokari menee ainakin vaihtoon, koska on päässyt huonoon kuntoon lokasuojan listan alta :twisted: . Nyt on sitten kaksi identtistä Saabbia pihassa, ainoastaan toinen kulkee toistaiseksi paremmin 8O
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Mitä!

Nyt kerrotte kyllä mistä saa nuita -95 -> CSsiä tyyliin 5000€!!! Itse etsin juuri CS mallin tonnaria ja kaikki ovat vain vm -92, hintana näyttää olevan se kartelli 4200€.
kaikki mitä olen käynyt katsomassa ovat pikkuvikaisia. On ajotietokone pimeä, ei cruise toimi, jarruvalojen merkkivalot palaa startatessa... Voisin jatkaa listaa vielä pidemmälle.

Noh, kärsivällisyys kunniaan. Oli muutaman päivän tosiaan NIIN hieno CSsä, mutta tuli se swidun rekka kylkeen :evil:

On varmaan liian hyvä vertailukohde :D

-Hessu-
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

hessu75 kirjoitti:Mitä!

Nyt kerrotte kyllä mistä saa nuita -95 -> CSsiä tyyliin 5000€!!! Itse etsin juuri CS mallin tonnaria ja kaikki ovat vain vm -92, hintana näyttää olevan se kartelli 4200€.
kaikki mitä olen käynyt katsomassa ovat pikkuvikaisia. On ajotietokone pimeä, ei cruise toimi, jarruvalojen merkkivalot palaa startatessa... Voisin jatkaa listaa vielä pidemmälle.

Noh, kärsivällisyys kunniaan. Oli muutaman päivän tosiaan NIIN hieno CSsä, mutta tuli se swidun rekka kylkeen :evil:

On varmaan liian hyvä vertailukohde :D

-Hessu-
Jarruvalojen vikavalo palaa uudemmissa aina startatessa. Cruise temppuilee yleisesti polkimien katkaisijoista, jne...

Kannattaa ennemmin kiinnittää huomiota kone ja vaihdelaatikko osastolle, sekä näköjään koriinkin (jopa -96), sillä pidolla tuntuu olevan aika merkittävä vaikutus 8O .
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
hessu75
"Hirsch"
Viestit: 832
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 09:16
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Ahaa,

Joka päivä oppii uutta.

Juu, koria olen syynännyt monesta myytävästä pelistä.

Kertokaapas nyt sitten se koneen akilleen kantapää ja kuinka mä sen huomion katsomalla konehuonetta ja ajaessa?
Tietysti katson öljyn hikoilemista tiivisteistä, mutta onko jotain muuta vielä?

Tänään 2.3L CSssää katsomaan :D

-H-
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Haku on hyvä

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Haku on aika hyvä kapistus, mutta tässä jotakin mitä omissa tonnareissa on esiintynyt.

-lämmityslaitteen kenno + puhallin (kestää n. 200-250tkm molemmat)
-Pyörän laakerit edessä (n.100€/kpl)
-moottorin tukikumit (n.100€/kpl)
-vaihteiston toiminta (2-synkroni herkin ja ujellus 4-5 vaihteilla)
-Vanhemmissa tonnareissa kannattaa kiinnittää huomiota 5-vaihteen välykseen (boorit pienemmät kuin uudemmissa). Vaatii toisen pääakselin vaihdon ja tasauspyörästön kehärattaan.
-Bensapumpun ikä on yleisesti 200-250tkm.
-Jako -ja tasapainotusakselien ketjujen ääntely
-kampiakselin stefat vuotavat aika yleisesti 200+ autoissa.
-ilmastoinnin toiminta (llättävän kallista korjata, jos ei tuttuja)
-DI-kasetti (varmaan tiesitkin)
-Oven alla olevan listan alle kannattaa kurkata (onko uudemmissa kalvanoinnit näkyvissä)
-turbo kestää hyvin oikein käytettynä

Jos katsomassasi autossa on melkein kaikki noi jo uusittu, niin ei pitäisi olla kalliimpia osia ostoslistalla.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Archie
"Turbo"
Viestit: 263
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 11:02
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Archie »

8O No nyt seoli enää 4000 e 8O

Soittelin siitä ja auto on Tampereella!

On kuulemma vain ylimääräinen ja ajettu 393 tkm.

Lähetystönsininen 2,0 i
Toinen omistaja.
Ilmastointi.
Katsastettu heinäkuussa.
Hyvät Nokia Q talvir.
Jarrulevyt vaihdettu yms.
Lampunlasit uudet irrallaan...
vakionop. säädin

siinä jotain tietoja....ei oo kyllä kallis
# 2182
SAAB 9000 2,3 cs -95 SAAB 9-3 1,8t ( 2,0 ) 2004
Vastaa Viestiin