mikä kannen tiiviste kestää
mikä kannen tiiviste kestää
Mikä kannattaa ostaa, saabin alkuperäinen vai ajaako "tarvike" saman asian?
ja mistä johtuu et pakosarjan pultit löystyy kokoajan itsekseen?
sit tähän samaan vaikka aivan eri asia, niin mitä maksaa automaatin jarruvalon kytkin sinne polkimiin..tuppaa nyt jäämään jarruvalot palamaan
ja mistä johtuu et pakosarjan pultit löystyy kokoajan itsekseen?
sit tähän samaan vaikka aivan eri asia, niin mitä maksaa automaatin jarruvalon kytkin sinne polkimiin..tuppaa nyt jäämään jarruvalot palamaan
BMW 525iA Touring Executive
Moi,
Itse ostin Saab 9000 2.0t-96:seen moottorin yläpääntiivistesarjan
Klaukkalan Dieselistä (http://www.klaukkalandiesel.fi) reilu kuukausi sitten.
Hinta oli varmaan reilu 110 eur (en nyt muista tarkkaan). Palvelu pelasi ja tuote sopi autoon. Tarvikesarjan merkkiä en nyt muista. Huoltomies oli tiivistesarjan vaihdossa joutunut käyttämään yhden oman tiivisteen: turbon ja pakosarjan välisen, jota ei ollut ko. sarjassa mukana.
Tarvikepakettiin kuului:
-kannen tiiviste
-venttiilikopan tiiviste
-venttiilien ohjurien kumit (meniköhän nimike oikein?
-pako- ja imusarjantiivisteet
Terveisin,
-Make
Itse ostin Saab 9000 2.0t-96:seen moottorin yläpääntiivistesarjan
Klaukkalan Dieselistä (http://www.klaukkalandiesel.fi) reilu kuukausi sitten.
Hinta oli varmaan reilu 110 eur (en nyt muista tarkkaan). Palvelu pelasi ja tuote sopi autoon. Tarvikesarjan merkkiä en nyt muista. Huoltomies oli tiivistesarjan vaihdossa joutunut käyttämään yhden oman tiivisteen: turbon ja pakosarjan välisen, jota ei ollut ko. sarjassa mukana.
Tarvikepakettiin kuului:
-kannen tiiviste
-venttiilikopan tiiviste
-venttiilien ohjurien kumit (meniköhän nimike oikein?

-pako- ja imusarjantiivisteet
Terveisin,
-Make
Kuten kävi ilmi metaplanista saa millaista tavaraa oikeastaan vain.Mäksä kirjoitti:nyt oli irti ainakin se itse pinnapultti, eli ei mutterit.
Mutta pinnapultithan ei taida mitään ihmeellistä tavaraa olla?
Luulisi pystyvän tekemään ihan kierretangosta.
Saabilta hankin itse pakosarjan & turbon -tiivisteet.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Ota pinnapultti ja kaks mutteria.
Ruuvaat mutterit pinnapultin toiseen päähän "lukkoon". (pidä avaimella sisemmästä kiinni ja kiristä ulompaa)
Kierrä pinnapultti kireälle ulommasta mutterista.
Taas kerran nappaa sisemmästä mutterista avaimella kiinni ja väännä ulompi auki lukosta ja sitten ruuvaat mutterit irti.
Ei siihen sen kummempaa temppua ole. Laitat kireälle vaan, mutta älä riisu kannesta kierteitä, eli jätä metrinen jatkovarsi vaan seinää vasten nojaamaan. Sormitiukkuus tuskin riittää pitämään ne paikallaan.
Ruuvaat mutterit pinnapultin toiseen päähän "lukkoon". (pidä avaimella sisemmästä kiinni ja kiristä ulompaa)
Kierrä pinnapultti kireälle ulommasta mutterista.
Taas kerran nappaa sisemmästä mutterista avaimella kiinni ja väännä ulompi auki lukosta ja sitten ruuvaat mutterit irti.
Ei siihen sen kummempaa temppua ole. Laitat kireälle vaan, mutta älä riisu kannesta kierteitä, eli jätä metrinen jatkovarsi vaan seinää vasten nojaamaan. Sormitiukkuus tuskin riittää pitämään ne paikallaan.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Motonetin erikseen myymä kannentiiviste voi olla mitä vaan, voi hyvinkin olla että eivät enää Elringiä tilaa. Omalle kohdalle sattui joku epsanjalainen pahviläystäke, jätin hyllyyn. Sen sijaan Motonetin myymä yläpään tiivisteSARJA, joka on ScanTechin laatikossa, sisältää Elringin kanneniivisteen. Ja Elringiä kun tuohon epsanjanihmeeseen tiskillä vertailin, niin ero oli kuin yöllä ja päivällä...iita kirjoitti:ei ole enää eikä ole tulossa elringiä,oli vastaus huuhtikuussa motonetillä
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84