Miten kytkit tuon "ahtamista ilmaisevan" ledin?
Magneettiventtiilin johtoihin, yksi ledin jalka kumpaankin venttiilin johtoon? Minulla on ~tuolla tavalla kytkettynä, tosin maadoituksen taisin ottaa muualta. Ledi alkaa vilkkua kun mennään peruspaineiden yli, sammuksissaolo jakso sitä pidempi mitä lähempänä maksimiahtopaineita ollaan.
Miten sinulla sitten ahtaa, mitä ahtomittari näyttää? Mikä on ongelma? Ainoastaan "väärällä" tavalla palava ledikö, vai eikö ahda yli peruspaineiden?
Nakutusledi ei vilahda minullakaan koskaan. Paitsi joskus cruisen päälle laittaessa releestä syntyvä häiriösignaali saattaa vilauttaa kerran.
On minullakin hitsattu boksit paikallaan.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?p=195504
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00