Hintapyynneistä päätellen 80-90 luvun vaihteen Airojen hintataso on 5000-7000€, vanhempia (-84...87) saanee tonnin-pari edullisemmin. Samaan rahaan saa n. kaksi saman ikäluokan T16 satkua. Oman käsitykseni mukaan Aero on vakio T16 helmasarjalla ja hienommalla sisustalla(?). Mm. tonnariaerossa on jo vähän eroa muuallakin kuin "kosmeettisissa" asioissa, esim. suorituskykypuolella verrattuna "tavan" 2,3T:hen, ja ne "lepakkopenkit" on jo melko legendaariset

Eli onko tuo og-puolen helmasarja ja Aero-merkki sen ekstra 3000+ €:n arvoinen? Mielestäni ei. Ymmärrän toki erikoismallien harvinaisuusarvon, mutta mielestäni juuri tämä og900 T16 vs Aero erotus on jotenkin suhteeton, cabriolet onkin ihan oma juttunsa, se on jopa minunkin mielestäni oikeasti erikoismalli



Mites muut, onko tullut pähkäiltyä samaa ja löytyykö inputtia aiheeseen?