Paineet automaatis
Paineet automaatis
Auto on 9000 Turbo automatic-88
Kun 40km/h vauhdista laittaa tallan pohjaan niin ahtaa peruspaineet , eli minulla 0,6 bar. Kun taas vaihtaa isommalle , niin sitten ahtaa max paineet 1,2 bar ja laskee sinne 0,9 bar ennen vaihtoa taas.
Taas jos antaa keskikaasun ja antaa ahtojen hitaammin nousta ahtaa max ahtoni 1,2 bar ja lasku sinne 0,9 bar ennen vaihtoa.
Onko normaalia automaatille tälläinen , että kun antaa täyden kaasun niin ennen ekaa vaihtoa ei saa kuin " peruspaineet " ?
Kun 40km/h vauhdista laittaa tallan pohjaan niin ahtaa peruspaineet , eli minulla 0,6 bar. Kun taas vaihtaa isommalle , niin sitten ahtaa max paineet 1,2 bar ja laskee sinne 0,9 bar ennen vaihtoa taas.
Taas jos antaa keskikaasun ja antaa ahtojen hitaammin nousta ahtaa max ahtoni 1,2 bar ja lasku sinne 0,9 bar ennen vaihtoa.
Onko normaalia automaatille tälläinen , että kun antaa täyden kaasun niin ennen ekaa vaihtoa ei saa kuin " peruspaineet " ?
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Ei siitä ZF:n laatikosta mitenkään saa ulos tietoa millä vaihteella vedetään, ei ole tuollaista ykkösvaihteen ahtorajoitusta, syy on jossain muualla.LR kirjoitti:Paineet on tomaatissa ykkösvaihteella rajoitettu, jotta ei hajoita laatikkoa...
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Jos Trionic tietää nopeuden ja kierrokset niin se vois arvata millä vaihteella mennään? Oiskos periaatteessa mahdollista?jus kirjoitti:Ei siitä ZF:n laatikosta mitenkään saa ulos tietoa millä vaihteella vedetään, ei ole tuollaista ykkösvaihteen ahtorajoitusta, syy on jossain muualla.LR kirjoitti:Paineet on tomaatissa ykkösvaihteella rajoitettu, jotta ei hajoita laatikkoa...
se että 5500 rpm paineet on laskenu johtunee pelkästään siitä että mopo garretti ei yksinkertasesti pysty pukkaan ilmaa sisään ja pakopuolikin ahdistaa.Tomi9000T kirjoitti:Kun vaihto tulee minulla 5500 rpm kohdalla niin, mitkä paineet suurinpiirtein pitäisi olla ?
Minulla se nyt liikkuu siinä 0,8-0,9 bar , kai jos olis joku 1,2 bar ku vaihtais niin ei loota varmaan tykkäis hyvää ?
Kaksi kuukautta sitten vaihdoin ton Mankkuvenan Tonnarii. Sen jälkeen on tapahtunut ero siihen, että ku antaa puoli kaasua ja ahteet menee siihen 1.1 bar ja laskee 0.8-0.9 niin se vaihtaa näillä paineilla ja heti ku vaihto tapahunut se nappaa paineet ylös 1.1 bar. Paineet ei ehdi laskea oikeen ollenkaan, ku antaa tälläisen puolikaasu kiihdytyksen. Vanhalla rikkinäisellä mankkuvenalla, laski paineet alemmas ennen vaihtoa ja niiden nousu oli todella hidasta.
Onko ihan normaalia, vai oliskohan mulla toi Blow Off menny ?
Se on kyllä vahvempi BOSCH
Onko ihan normaalia, vai oliskohan mulla toi Blow Off menny ?
Se on kyllä vahvempi BOSCH
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
KIA Ceed 1.6 EX SW -07