
Käteen jäi kontin kannesta turvakolmion pidikkeet kun olin siirtämässä kolmiota kannesta vararenkaan luo, säädin kuskin selkänojan kallistusta ja nuppi jäi käteen ja kun olin vaihtamassa lisäjarruvalon polttimoita niin jarruvalon suojakuoresta meni molemmat pienet kiinnitysklipsit poikki. kaikki hajosivat about + 17 asteen lämpöisessä tallissa.. onkos muita osia joihin ei uskalla koskea vai pitääkö antaa muijan korjata itse omaa autoaan?


Niin ja tuo polttelee vieläkin airbagin valoa, se kuitenkin syttyy vasta sen checking-jakson lopuksi, eli jos vaihdan viallisen ratin johtokelan niin tartteekos tuota käydä edes nollaamassa, kerran ei syty heti automaattisesti virtojen tullessa päälle?
Ja edelleen ollaan tyytyväisiä kyseiseen kapistukseen, eli viesti ei ole narinaa, waan wähän ihmetyttää noitten muoviosien laatu.