Männänrenkaat: Kyllä se pata varmaan aukaista pitää jokatapauksessa.
Nokka-akseli: kaasarin nokka-akseli passaa ihan varmasti siihen, koska H-koneessakin pelaa samalla nokalla vaparit ja turbot.
Vesipumppu: tähän on ehkä tekeillä modifikaatio. Tulen raportoimaan siitä, jahke kerkeen.
pakoventtiilit: katotaan mitä vakiot kestää...
k-jetin osat: turbon määräjakaja on jo hyllyssä odottamassa. Turbon ohjauspainesäädin puuttuu, pumppu, painevaraaja, putkia jne. Vanhanaikaista lisärikastusta tuskin tulen siihen haalimaan, kun uudemman polven 900turbo8:n ruiskuosia on saatavilla. Saatan ostaa 900i:n kokonaisena, joka voisi luovuttaa 5-lovisen vaihteiston, ruiskutusjärjestelmän osia, bensatankin, palan takakontin peltiä (se kuhmu, jonka ansiosta saan 900i:n 63litran tankin sopimaan 99:iin) ja muita nippeleitä.
Isompi jäähdytin: tuota asiaa pitää tsiikailla. Tuossa on kun on uudehko vaparin syyläri kiinni. Voittaa heittämällä hapettuneen ja lahon turbon syylärin.
Jäähdyttimen puhallin: tämä onkin mielenkiintoinen hommeli. saas nähdä, mitä keksin.

Öljyn lauhdutin: mahdollisesti tiedossa nämäkin kilkeet, turbo tosin on vesijäähdytteinen, joten ei se turbokaan kärvennä niin pahasti öljyjä...
Pakoputkisto: ajattelin, että 900T16 putkiston ostaisin uutena (ainakin siitä "katilta" taaksepäin olevat osat). Kaikista pitkäikäisin ratkaisu kuitenkin ostaa uusi rööri. Etupäätä joutuu rakentelemaan...
Isompi kytkin: eiköhän H-koneisen T8:n kytkin ole ihan passeli. Ei ainaskaan mikään tuhottoman kallis...
Turbon vaihteisto: Aattelin, että 5-lovinen 5:n enskalla tulee. Ehkä alkuun tuokin tihee nelilovinen, eli 3,89 perä + 4:n enska on ihan hauska yhdistelmä. Moottorin saa helposti tehoalueelle yli 3000rpm:n koska välitykset on niin tiheät.
sytytys: kärjetön h-koneen sytkästä modattuna varmaankin tulee.