Kyllähän tuollaisella se päivittäisautoilu on varmasti astetta kiinnostavampaa puuhaa..

Ei siinä Lucas-ruiskussa mitään ihmeellistä ole ollut, alussa peloteltiin sillä että se "hukkaa" säätönsä ja seokset tulee säätää joka katsastukseen uudelleen mutta eihän se ihan näin mennytkään. Ainoa mikä siitä tekee hiukan ikävämmän, on harvinaisuusaste - Motonetissa ei löydy esim. uutta IMM:ää ja ilmansuodinkin on eri kuin Boschin ruiskuttimessa.
Ja kuten aiemmin mainittu, Lucas on viritysystävällinen tuotos. Bensapainettakin taisi olla 3 Baarin asti, eli periaatteessa jo haluaa, niin ahtopainetta suuremmalle ja rajoittimia pienemmälle, suurempaa välijäähdytintä ja haluttaessa kalliimpaa suutinta. 3" downpipeäkin saa netistä ja jos ei halua akkua konttiin, niin Saab-Centralissa ollaan menestyksellisesti käytetty pienikokoisia Hondan akkuja. Seuraavan kierroksen voikin aloittaa sitten nykyaikaisemmalla hybridi-turbolla ja kansitöillä, ehkäpä se 2.1-litraisen imusarjakin on jos siellä
Lopuksi. Kunnioitan suuresti vanhojen Saab-asentajien ammattitaitoa ja suunnatonta, vuosien varrelta ankaralla työllä noussutta kokemusta. Mutta on muitakin mielipiteitä, ehkä jopa muillakin asentajilla?