koetin haulla mut en löytänyt mitää. eli kun acc1:n kytkee auto-asentoon niin koneen kierrokset nousee n. 1500:aan. econ-asennossa pysyy kiltisti alle 1000.
mahtaisiko olla vaikutusta kun on toi ilmastoinnin kompuran hihna irti kun kiristinrulla uupuu???
myöskään ei pyöri kuin 2/3 nopeuksilla mutta siihen taitaa olla syynä se säädin siellä konehuoneessa...
nostaa kierroksia
nostaa kierroksia
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
juuri näin
Eli kun pistät ilmastoinnin (kompuran) päälle, moottorin rasitus kasvaa ja tyhjäkäynnin kompensointipiiri pitää tyhjäkäynnin suurinpiirtein samana myös silloin. Ja jos kompura ei ole kytketty (esim. hihna pois), piiri kuitenkin toimii ja tyhjäkäynti on suurempi. Vaikuttaa normaalilta käyttäytymiseltä.
9000 CS 2.3 LPT -97 Aut.
#2545
#2545