Robert Uhr the movie
Robert Uhr the movie
Lähinnä vanhaa matskua dumpattu yhteen fileen.
http://ftp.nordictuning.com/src/movies/ ... -movie.wmv
http://ftp.nordictuning.com/src/movies/ ... -movie.wmv
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Turbo"
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
- Paikkakunta: Rauma
-
- "Turbo"
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
- Paikkakunta: Rauma
Etuvedolla alta 12 sekan ajat rupeaa olemaan kiven alla vaikka tehoa oli kuinka paljon käytössä, pito ei yksinkertaisesti riitä. Toki jos tekee puhtaan kiihdytysauton, isoilla slickseillä niin sitten onnistuu. Tämän jälkeen ei sittä tarvitse ajaa kuin suoraa.saabisti900 kirjoitti:Joo, nyt tuli itsekin katottua toi video vähän tarkemmin. On se kyl aikamoinen peto
![]()
. Mutta luulis sen paremmin lähtevän noilla tehoilla varttimaili kuin 12,18s. Onko siinä vain niin paljon pito-ongelmia?
Pito-ongelmia on, auto sutii joka vaihteella, myös kutosella

#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
mulla on yks video jossa og satku menee alle 12sekan pariin kertaan mut huiput jää alle 200km/h.
Hyvät musiikit tossa videon taustalla, ei kukaan tiiä esittäjää

Hyvät musiikit tossa videon taustalla, ei kukaan tiiä esittäjää



900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
-
- "Turbo"
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
- Paikkakunta: Rauma
Whadda f***! Kutosella??? Saako tommoiseen kuuslovisen??? Niin no. Rahalla saa ja bensalla pääsee.Vigge kirjoitti:saabisti900 kirjoitti:myös kutosella
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Eihän se vaan ollu suorakytkentä laatikko, muistaakseni tiheästi välitetty eli kutonen käytössä varttimailin loppusuoralla jo, ei niin optimaalinen ratkaisu kyseiseen kilpamuotoon. Mutta radalle tuo laatikko on sitte kunkku, niinkuin ferrarit ja muut halpaautot sai tuossa kokea
Tuota on kiinnostavaa vertailla P.A Johanssonin ng;hen, moottorit kun ihan eri filosofialla toteutettu. Robertilla kuitenkin trionic vielä käytössä kun tuo kone ei kierrä niin hullun lailla. Taannoinen artikkeli kyseisestä autosta bilsportissa on ollut pienenä houkuttimena oman mustan ng900 hankintaan. Harmi vaan kun kyseinen numero taitaa nyt olla kotona peräkamarissa. Hiljalleen tuossa on Roberti tuota autoa parannellut, eli useamman vuoden kehitystyö takana.
Taisihan P.A;lla olla kuuslovinen laatikko sportsedanista, pomminvarmaks väitetty. Hintaa laatikolla luokkaa 30000Kr.
Niin ja vielä lisäks erinomainen video tuo oli
Kiitokset Viggelle linkistä :thumbs up:

Taisihan P.A;lla olla kuuslovinen laatikko sportsedanista, pomminvarmaks väitetty. Hintaa laatikolla luokkaa 30000Kr.
Niin ja vielä lisäks erinomainen video tuo oli

9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Yes, the trany is straight cut gears but its not seq.Normal H 6 speeded gearboxStressfläkt kirjoitti:Eihän se vaan ollu suorakytkentä laatikko, muistaakseni tiheästi välitetty eli kutonen käytössä varttimailin loppusuoralla jo, ei niin optimaalinen ratkaisu kyseiseen kilpamuotoon.
Sasse = Magnus Uhr
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Tässä kuvat vm 2002 artikkelista. Kaikki data ei välttämättä enään pidä paikkaansa.Stressfläkt kirjoitti: Taannoinen artikkeli kyseisestä autosta bilsportissa on ollut pienenä houkuttimena oman mustan ng900 hankintaan. Harmi vaan kun kyseinen numero taitaa nyt olla kotona peräkamarissa
http://195.237.18.37/kuva/NG900_1.jpg
http://195.237.18.37/kuva/NG900_2.jpg
http://195.237.18.37/kuva/NG900_3.jpg
http://195.237.18.37/kuva/NG900_4.jpg
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Kiitoksia Vigge
Kytkin näyttää täyttävän vaatimukset, 1200Nm

Mutta aika paljo tuo on muuttunut tuosta artikkelista lähtien. Vaikka tuo silloin kaks vuotta sitten oli jo aika menijä.
Niin kuin tuo motoristi joutu todistaan
Hiljaa tulee hyvä, ainakin tässä tapauksessa.

Kytkin näyttää täyttävän vaatimukset, 1200Nm


Mutta aika paljo tuo on muuttunut tuosta artikkelista lähtien. Vaikka tuo silloin kaks vuotta sitten oli jo aika menijä.
Niin kuin tuo motoristi joutu todistaan

Hiljaa tulee hyvä, ainakin tässä tapauksessa.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
-
- "Turbo"
- Viestit: 295
- Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
- Paikkakunta: Rauma
Piti nyt vaan kirjoittaa, kun tuli tuo video katsottua uudelleen.
Niin kyllähän tuo Uhrin saba kiihtyy nopeemmin kuin 12s. Siinä pätkässä, jossa näytetään se varttimaili aika, niin Roberthan antaa sille sierralle vielä noin sekunnin etumatkan, ennen kuin se lähtee perään. Joten kai suo saba kiihtyy jopa tohon 11 sekuntiin.
Niin kyllähän tuo Uhrin saba kiihtyy nopeemmin kuin 12s. Siinä pätkässä, jossa näytetään se varttimaili aika, niin Roberthan antaa sille sierralle vielä noin sekunnin etumatkan, ennen kuin se lähtee perään. Joten kai suo saba kiihtyy jopa tohon 11 sekuntiin.

Saab 900 2.0t vm.96
#1948
#1948