Robert Uhr the movie

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Robert Uhr the movie

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Lähinnä vanhaa matskua dumpattu yhteen fileen.

http://ftp.nordictuning.com/src/movies/ ... -movie.wmv
#1730
500whp.net member
saabisti900
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

Kyllä se aika hyvin näyttää lähtevän, mutta osaako kukaan sanoa paljonko siinä on tehoa, kun en oikein ymmärtänyt tosta dynometristä mitään. :?
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

570hv ja 720Nm sanottiin ainaki tos pätkän alussa !! :D

Toi on kyl niin uskomaton vehje et huh..Pakko myöntää mut se on mun idoli :D :D
saabisti900
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

Joo, nyt tuli itsekin katottua toi video vähän tarkemmin :oops: . On se kyl aikamoinen peto :P :P . Mutta luulis sen paremmin lähtevän noilla tehoilla varttimaili kuin 12,18s. Onko siinä vain niin paljon pito-ongelmia?
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

saabisti900 kirjoitti:Joo, nyt tuli itsekin katottua toi video vähän tarkemmin :oops: . On se kyl aikamoinen peto :P :P . Mutta luulis sen paremmin lähtevän noilla tehoilla varttimaili kuin 12,18s. Onko siinä vain niin paljon pito-ongelmia?
Etuvedolla alta 12 sekan ajat rupeaa olemaan kiven alla vaikka tehoa oli kuinka paljon käytössä, pito ei yksinkertaisesti riitä. Toki jos tekee puhtaan kiihdytysauton, isoilla slickseillä niin sitten onnistuu. Tämän jälkeen ei sittä tarvitse ajaa kuin suoraa.
Pito-ongelmia on, auto sutii joka vaihteella, myös kutosella :lol:
#1730
500whp.net member
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

mulla on yks video jossa og satku menee alle 12sekan pariin kertaan mut huiput jää alle 200km/h.

Hyvät musiikit tossa videon taustalla, ei kukaan tiiä esittäjää :?: :?: :?:
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Saapas
"Saabisti"
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Loka 17, 2003 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Saapas »

örrp, siellähän se oli pätkän lopussa: AWOL One & Daddy Kev, biisin nimi Rhythm.. näytää löytyvän kazaallakin..
KTM SD
saabisti900
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

Eikös toi Uhrin sabatti ollu rekisteröity myös ihan katukäyttöön. Ja eikös se myös ollut viggen.
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

saabisti900 kirjoitti:Eikös toi Uhrin sabatti ollu rekisteröity myös ihan katukäyttöön. Ja eikös se myös ollut viggen.
Siis toi filmin auto on ng900, jos sitä tarkoitit.
Leimalle oli menossa, ainakin STCS:n postauksien perusteella.
#1730
500whp.net member
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Vigge kirjoitti:
saabisti900 kirjoitti:myös kutosella :lol:
Whadda f***! Kutosella??? Saako tommoiseen kuuslovisen??? Niin no. Rahalla saa ja bensalla pääsee.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Eihän se vaan ollu suorakytkentä laatikko, muistaakseni tiheästi välitetty eli kutonen käytössä varttimailin loppusuoralla jo, ei niin optimaalinen ratkaisu kyseiseen kilpamuotoon. Mutta radalle tuo laatikko on sitte kunkku, niinkuin ferrarit ja muut halpaautot sai tuossa kokea :lol: Tuota on kiinnostavaa vertailla P.A Johanssonin ng;hen, moottorit kun ihan eri filosofialla toteutettu. Robertilla kuitenkin trionic vielä käytössä kun tuo kone ei kierrä niin hullun lailla. Taannoinen artikkeli kyseisestä autosta bilsportissa on ollut pienenä houkuttimena oman mustan ng900 hankintaan. Harmi vaan kun kyseinen numero taitaa nyt olla kotona peräkamarissa. Hiljalleen tuossa on Roberti tuota autoa parannellut, eli useamman vuoden kehitystyö takana.
Taisihan P.A;lla olla kuuslovinen laatikko sportsedanista, pomminvarmaks väitetty. Hintaa laatikolla luokkaa 30000Kr.
Niin ja vielä lisäks erinomainen video tuo oli 8) Kiitokset Viggelle linkistä :thumbs up:
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Stressfläkt kirjoitti:Eihän se vaan ollu suorakytkentä laatikko, muistaakseni tiheästi välitetty eli kutonen käytössä varttimailin loppusuoralla jo, ei niin optimaalinen ratkaisu kyseiseen kilpamuotoon.
Yes, the trany is straight cut gears but its not seq.Normal H 6 speeded gearbox
Sasse = Magnus Uhr
#1730
500whp.net member
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Stressfläkt kirjoitti: Taannoinen artikkeli kyseisestä autosta bilsportissa on ollut pienenä houkuttimena oman mustan ng900 hankintaan. Harmi vaan kun kyseinen numero taitaa nyt olla kotona peräkamarissa
Tässä kuvat vm 2002 artikkelista. Kaikki data ei välttämättä enään pidä paikkaansa.
http://195.237.18.37/kuva/NG900_1.jpg
http://195.237.18.37/kuva/NG900_2.jpg
http://195.237.18.37/kuva/NG900_3.jpg
http://195.237.18.37/kuva/NG900_4.jpg
#1730
500whp.net member
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Kiitoksia Vigge :!:
Kytkin näyttää täyttävän vaatimukset, 1200Nm 8O 8)
Mutta aika paljo tuo on muuttunut tuosta artikkelista lähtien. Vaikka tuo silloin kaks vuotta sitten oli jo aika menijä.
Niin kuin tuo motoristi joutu todistaan :lol:
Hiljaa tulee hyvä, ainakin tässä tapauksessa.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
saabisti900
"Turbo"
Viestit: 295
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2003 16:13
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

Piti nyt vaan kirjoittaa, kun tuli tuo video katsottua uudelleen.
Niin kyllähän tuo Uhrin saba kiihtyy nopeemmin kuin 12s. Siinä pätkässä, jossa näytetään se varttimaili aika, niin Roberthan antaa sille sierralle vielä noin sekunnin etumatkan, ennen kuin se lähtee perään. Joten kai suo saba kiihtyy jopa tohon 11 sekuntiin. 8)
Saab 900 2.0t vm.96
#1948
Vastaa Viestiin