Olisikohan tuolloinkin kuitenkin ollut mahdollista ottaa vaihtoehtoisesti ilman
Oli mahdollista. Meidän Aerosta myös puuttuu

TCS. Se oli ainakin Ruotsissa
lisävarustelistalla vuonna ´93. Mulla on autosta tilaus/vastaanotto lomake
tallessa. Meidän pirssiin oli raksittu erikseen kangasmatot, puukojetaulu ja CD
soitin/vahvistin (listalla ois esim kattoluukku, mutta TCS ei siinä näy??)
Nämä siis Ruotsin mallistossa.
Finska språkige handbok:n
Saa myös klubikaupasta jos on jäsen. Jos ei ole niin nyt liittyy

Ja mulla myös huhtikuu ´93. Tarvitaan vaatimuksenmukaisuus todistus.
Maksoi about 100€ Saabilta pari vuotta sitten. Mitä ryöstöä yhdestä
A4 lapusta!!
Onko autolla paljoa ajettu? Nimittäin siitä vois vähän päätellä mitä
"tyyppivikoja" on jo ehditty korjata...
Mulla oli ostohetkellä 127tkm (nyt 160) ja oikeastaan kaikki tyyppiviat
odottivat vain tarkkaa kuskia löytämään itsensä.
Listalla moottorin/vaihteiston tuet/lämppärinkenno/DI-kasetti/Etualatukivarren
puslat/takavakaajan puslat/
Kytkimen pääsylinteri/työsylinterin tiivisteet jne.
No, tyyppivikoja tai ei mutta aika nätti vaihtaa (paitsi lämppärin kenno)
eikä näistä välttämättä tarvi heti välittää jos ei nyt aivan hirveä
niuho (kuten minä) satu olemaan.Samaten mulla laatikossa tuntuu näillä kilsoilla pikku välystä.
Täytynee laakeroida kunhan kytkimen vaihto tulee ajankohtaiseksi.
Nuo muuten onkin semmosia
juttuja ettei merkkiliikkeen määräaikahuolloissa ihan helpolla niihin puututa, jos
ei asiakas itse hoksaa kysellä ja mainita. Ainakin voisi näin päätellä siitä
mitkä mielikuvat itselle jäi kun tonnarin haku oli kiihkeimmillään
ja tuli täydellä HK:lla varustettuja koeajettua.
Hups, kun karkas topikista. Mutta todennäköisesti nuo on jo kertaalleen
vaihdettu tuon ikäisessä autossa jos kilsoja alkaa olla 200tkm hujakoilla
tai yli.