900T16 -85 kytkin luistaa
900T16 -85 kytkin luistaa
Vinkkejä kaivattais: Uusi kytkin asennettu (Luk-merkkinen), mutta luistaa vitosella. Mikähän vois olla pielessä? Voisko olla, että vaatii tekeytymisen vauhtipyörään, vai jo valmiiksi löysä asetelma???
Onko sulla "palanut" kytkin aiemmin, kun se voi kuulemma polttaa vauhtipyörää niin ettei kytkinlevy enää ota kunnolla kiinni.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
sulla on liikaa voimaa ja liian löysä asetelma.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=luistaa
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... ht=luistaa
Onhan siihen asennettu varmasti turbon kytkinpaketti? Huonoksi kulunut vauhtipyörän pinta ei tietenkään ole hyödyksi...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01