Varsinaiseen aiheeseen päästään vasta sivulla 2, mutta onhan tuokin erilainen tyyli tehdä koeajoraporttia

Tuossa pihassa on 260hp 9-5 aero mutta ei sillä ajellessa tule ongelmia koska se ei anna täysiä tehoja ensimmäisellä kahdella vaihteella.petteri75 kirjoitti:Clarcksonhan on toitottanut parissakin mediassa, että "Saabin insinöörit itse" ovat sanoneet, että etuvetoisen tehoraja on 220hv. Ja eikös 9-5 Aerossa ollut 250hv.. Varmasti on jollain tasolla oikeassa, jos lähdetään tekemään kunnon lähetyksiä ja autossa esim. 500hv, niin etuvetoisella ei oikein enää ole jakoa. Mutta kuinka monella normaalikulkijalla on moinen raketti jokapäiväisenä kehonsiirtimenä, onkin toinen juttu.
Ei taida enää olla GT:tä, käski hakemaan auton pois kun eivät saaneet ärsyttävää varashälytintä toimimaan (yksi syy monien joukossapetteri75 kirjoitti:Clarcksoneilla itsellään on myös etuvetoinen Ford, nimittäin Focus. Takavetoinenkin Ford löytyy, taitaa olla Euroopan kuuluisin GT![]()
Juh, tuohon pystyi lähettämään kommentin, pitäisikö Jeremyn pitää GT vai ei ja niitä kommentteja ilmeisesti sateli. No, Jeremy C. otti auton takaisin, mutta se hälytin oli "hoidettu" ilmeisesti niin, että se on täysin epäherkkä ja kai joitain kohtia oli kytketty kokonaan pois. Kun nuo jutut eivät ole oikein järjestyksessä, niin ei nyt saa kaivettua eteen jatkoa..Make5 kirjoitti: Ei taida enää olla GT:tä, käski hakemaan auton pois kun eivät saaneet ärsyttävää varashälytintä toimimaan (yksi syy monien joukossaEn osoitetta muista, mutta se vuodatus tästä kyseessä olevasta autosta oli kyllä hemmetin hauskaa luettavaa
luultavasti topgearin sivustolta löytyy.
EDIT:
http://www.topgear.com/drives/D9/B6/roa ... 16/01.html <- uudesta 9-5sta
ja sitten tuo 'surullinen' tarina Jeremystä ja fordista
http://driving.timesonline.co.uk/articl ... 58,00.html