Vm 87 satkussa on mm. hätävilkku, lasinlämmitin, AC ja sisäilmankierto toteutettu neliönmuotoisilla painonapeilla.
Ne on kohtuulllisen helppo avata takapuolelta, mutta sitä kautta ei pääsekään vaihtamaan merkkilamppua. Ainoa tapa oli mielestäni irrottaa etupuoli ( se missä on symboli ) siitä valkoisesta kappaleesta sillä seurauksella, että etupuolta pitävät lenkit murtuvat ja näin ollen ei etupuoli pysy enää paikallaan kunnolla.
Onko parempia ehdotuksia lammppujen vaihtomenetelmäksi.
Hiukan ontuva selvitys, mutta ne jotka osanevat vastata kysymykseen varmaankin ymmärsivätkin.
Muistaisin, että 80-luvun alun satkuissa tämä homma oli paljon helpompi.
900:n neliönmuotoisten kytkimien merkkilamppujen vaihto?
900:n neliönmuotoisten kytkimien merkkilamppujen vaihto?
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Kiitoksia tarjouksesta. Katson kuitenkin ensin mitä romulaatikosta löytyy. Ainakin sitten vanhan hyvän ajan AC-kytkin on hakusessa. Sitä ei taatusti meikäläiseltä löydy. Siitä nimenomaan se merkkilamppu on palanut. Harjoittelin kuitenkin lasinlämppärin ja hatavilkun kytkimillä, joten ne on nyt hankittavalefa42 kirjoitti:Jos meni rikki, niin nappeja (hätävilkku, sumuvalo, lasinlämppäri) löytyy multa edullisesti.

9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB