
Eli sehän on turbo8 apc, versiota oleva H-moottori vuosimallia -84.












Ei täs oikein ole vaihtoehtoja. Olen niin tykästynyt tuohon autoon, ja se ei ainaskaan vielä ole näyttänyt sellaista puolta itsestään, ettenkö sitä saisi kuosiin.lucaf kirjoitti:olet sä aika sissi, täytyy nostaa hattua päättäväisyydellesi. kunpa minunkin 99CC pääsisi yhtä hyvään huolenpitoon jollekulle.
 Voihan siinä vielä muutama neliö peltiä mennä, ennenkuin tuo kori on hyvä. Tässä vaan painaa vaakakupissa sekin tosiasia, ettei näitä combicoupeja näe enää juurikaan liikenteessä. Onko muuten Luca sinulla tietoa tämänhetken tai viimevuoden rekisteritiedoista?
 Voihan siinä vielä muutama neliö peltiä mennä, ennenkuin tuo kori on hyvä. Tässä vaan painaa vaakakupissa sekin tosiasia, ettei näitä combicoupeja näe enää juurikaan liikenteessä. Onko muuten Luca sinulla tietoa tämänhetken tai viimevuoden rekisteritiedoista?
 Vaihtoehtoja on kaksi, jatkan etsintöjä tai sorvaan hihnapyörää kapeammaksi.
 Vaihtoehtoja on kaksi, jatkan etsintöjä tai sorvaan hihnapyörää kapeammaksi.Niinpä, kyllä noi 99 CC:t on tänä päivänä liikenteessä aikamoisia niskannyrjäyttäjiä. minä ainakin teen välittömästi u-käännöksen jos sellainen tulee vastaanMertmi kirjoitti:Tässä vaan painaa vaakakupissa sekin tosiasia, ettei näitä combicoupeja näe enää juurikaan liikenteessä. Onko muuten Luca sinulla tietoa tämänhetken tai viimevuoden rekisteritiedoista?
 ...eipä vaan ole moista tullut, muutakin ehkä saabistien tapaamisissa satunnaisesti.
...eipä vaan ole moista tullut, muutakin ehkä saabistien tapaamisissa satunnaisesti.  
 
Mä olen huomannut, että 84 tupliksen lämmitysteho olisi huomattavasti suurempi, kuin näiden 73-77 tuplisten. En tiedä, mitä siellä on muuttunut, vai onko vain kuluneet 30 vuotta tehneet tehtävänsä. Tiedä sitten, onko vain harhakuvitelmaa...Mertmi kirjoitti:Jotakin hämärää tuossa lämmityksen heikkoudessa edelleenkin on. Saatan vaihtaa lämmityslaitteen kennon vähän uudempaan samalla, kun moottori vaihtuu pellin alle.