Ei jakopäässä, vaan vaihteistokotelossa kytkimen luona. Siinä osassa vaihteiston koteloa, joka nousee kampiakselin korkeudelle. Lähimpänä jäähdytintä olevassa osassa.Breadfan86 kirjoitti:Siis jakopään rattaat vai? No nyt tiedetään tuokin.
Se siitä tupliksesta sitten (vesipumppu kettuilee)
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Pitäis melkein ajaa avo varaosa-auton viereen että pystyis tarkkaan sanoon mutta jos saat tuon koneen täydellisenä lisälaitteineen niin muutokset on hyvin minimaalisia.
Jotain lämpöanturin piuhaa voi joutuu jatkaan ja jos uudemmmassa koneessa on kärjetön sytytys niin tietty sen johdot.
Eihän tuohon kaasarikoneelle montaa sähköjohtoa edes tule että tuo on ihan hyvä vaihtoehto jos haluut pitää auton liikenteessä sijoittamatta suuria summia. Kokonaisia 99:ä kun saa nykyään melkoste halvalla.
Olikos nopeusmittarin vaijerissa jotain eroja eri vuosmallien välillä?
Sekin tietty hoituu vaihtamalla uudemmasta nopeusmittari.
Jos luovuttaja-autossa on uudemmat etunavat niin nekin voi vaihtaa, olikos pari kiloo kun tuolla tavalla saadaan jousittamatonta massaa pois per puoli. Jarrusatulahan on sama vain levy vaihtuu.
Jotain lämpöanturin piuhaa voi joutuu jatkaan ja jos uudemmmassa koneessa on kärjetön sytytys niin tietty sen johdot.
Eihän tuohon kaasarikoneelle montaa sähköjohtoa edes tule että tuo on ihan hyvä vaihtoehto jos haluut pitää auton liikenteessä sijoittamatta suuria summia. Kokonaisia 99:ä kun saa nykyään melkoste halvalla.
Olikos nopeusmittarin vaijerissa jotain eroja eri vuosmallien välillä?
Sekin tietty hoituu vaihtamalla uudemmasta nopeusmittari.
Jos luovuttaja-autossa on uudemmat etunavat niin nekin voi vaihtaa, olikos pari kiloo kun tuolla tavalla saadaan jousittamatonta massaa pois per puoli. Jarrusatulahan on sama vain levy vaihtuu.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
kysele tuon satkun mukana tulevan B-moottorin kunto, jos on toimiva niin ei muuta kuin konetta 99:n keulille ja menoksi!Breadfan86 kirjoitti:Kyllähän tuosta vielä auton voisi tehdä, jos vain jostain löytyisi b-moottori tai sitten edullinen h-moottorilla varustettu mätä 99.
Melkein jo tärppäsi, muttei kuitenkaan.
Pitäiskö hakea se 4v 900 jyväskylästä. siinä saisi b-koneen mukaan kaupanpäälle. eikä hintakaan ole kovin korkea. sitten myisi toisen auton pois, mutta kummasta sitten raaskii luopua

99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Hae se 900. Onhan se sentään lämmin auto 99:n verrattuna, maailman paras ajettava ja idioottivarma.Breadfan86 kirjoitti:Kyllähän tuosta vielä auton voisi tehdä, jos vain jostain löytyisi b-moottori tai sitten edullinen h-moottorilla varustettu mätä 99.
Melkein jo tärppäsi, muttei kuitenkaan.
Pitäiskö hakea se 4v 900 jyväskylästä. siinä saisi b-koneen mukaan kaupanpäälle. eikä hintakaan ole kovin korkea. sitten myisi toisen auton pois, mutta kummasta sitten raaskii luopua
Ei kai sitä pakko ole luopua kummastakaan, jätät 99:n pestynä seisomaan johonkin odottamaan sitä päivää, kun voitat lotossa tms.
