
Onko Lahdesjärvelle tulossa ketään hyvän föönin omistajaa, jos vaikka kauppoja hieroisin, vai marssinko motonetiin ostamaan uuden?
Jos oven sisäpuolella oleva lukkonuppi (liikkuu ylös-alas lukon mukana) tuntuu epämääräiseltä, vika voi olla linkkivivun kiinnitysneppareissa. Ne on helppo rikkoa ovipanelia irrottaessa. Jos neppari on rikki, lukko ei liiku vapaasti, vaikka lukkomoottori olisikin kunnossa.lefa42 kirjoitti:Edit3: Ja sitten pikkuvikaa, apukuskin ovi ei lukitu/aukea muiden mukana keskuslukituksen voimin.
Jos sen tekee puhallinkoteloa auki leikkaamatta, niin homma on työvoittoinen ja tietyissä vaiheissa malttia ja varovaisuutta vaativa. Kuitenkin nyt kun sinulla on tarvittavat kikat jo tiedossa, ei pitäisi olla ollenkaan paha rasti.lefa42 kirjoitti:(näyttää helpolta, mutta onko sittenkään?)
Lukkosylinterin ja varsinaisen lukkomekanismin välillä oleva viisisenttinen mutkatanko lienee irronnut jommasta kummasta päästä. Päissä on sellaiset muoviset pallonivelkupit, jotka mieluusti hyppäävät pois pallosta.lefa42 kirjoitti:Jahas, tänään ei auennut ovet avaimella, kääntyi kyllä mutta edes kuskin nuppi ei noussut.
On sillä alunperin ainakin kiinnikkeetkin, jotka menevät kattopellin reunassa oleviin koloihini. Lisätiivistystä on voitu yrittää liimalla. Jos lista (ja kiinnikkeet) puuttuu, kannattaa ainakin ne kiinnikkeen reiät tukkia. Muuten vesi vuotaa katosta sisään.lefa42 kirjoitti:Edit: Sitten puutteita tuli myös havaittua, takana oikealla katon loppupäästä sellainen korinvärinen "liuska", ollut jollain mustalla tahnalla kiinni, pituus noin 15cm leveys 2,5cm,
Suunnittelin vähän reissua tuohon parin kilsan päähän katsomaan purkumoottoria hyllystä, lupasivat moottorin koteloineen, siipineen ja tuon vastushässäkän kera 50e hintaan. Mielestäni ei paha vai? Kuulemma saa rahat takaisin jos kitisee tai kolisee..ng900aero kirjoitti:Jopas pesu ja kapselit paransivat ulkonäköä, tonnariin sopii kyllä hienosti hopea väri.
Saitko jo puhallinkotelon auki?