Synkkää yksinpuhelua.
No nyt hiukan tutkittu (vaan muija vei auton illaksi), joten pitää yrittää selvittää noista kuvista ja tosta puretusta piuhahässäkästä.
Puhaltimen moottorin päävita+ oli hoidettu ihan asiallisesti (jollain as. sarjalla (alkuperäiset liittimet 10cm välipätkässä)). ja vaihtoreleelle toinen erillisellä 25A sulakkeella akulta tosta jakoklimpistä ihan asiallisella kengällä.
Puhaltimen - kin oli samassa asiallisessa välipätkässä ja oli vedetty maihin releen ja vastuksen kautta joka sai ohjauksensa hienolla

ryöstäjä patentilla tosta akun etupuolella olevasta fuseboxsista ruskeesta noin 4mm2 piuhasta joka oli lähes poikki. (No nyt korjattu).
Oli puhallin ollut Ardicin vastuksen perässä ennen DCC:n asennusta.
Vaan DCC:n asennuksen jälkeen toimi (ehkä)

ACC3:sen perässä (ainakin siinä oli sähköö).
Vaan ei ole enään

.
Sitten oli vielä as. sarjaan kuulunut tollainen 3 napainen 10cm pätkä vih/pun/rus joista ruskee oli asiallisesti ryöstetty releille.
Ja vielä tuo ed. liitin on ihan siinä vieressä missä tuo puh. moottorin vih/mus:kin
Eli nyt kun ei oo autoa mistä mitata niin kiinnostaa nuo ruskeet piuhat (akvaariossa ja tossa fuseboksissa) eli milloin niissä on +12V
Ja jäihän tonne pari muutakin piuhanpäätä vaan jahka ensiks selvittäis nuo ruskeet.
Ja minäkö muka sähkömöttööri

.