kaasarin paineistaminen
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24619
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
kaasarin paineistaminen
kaveri kävi katsomassa miun 99 projektia ja totesi että miksi et laita turboa siihen..... ? no höh tuossahan on jo tupla kaasarit joita japanin ihmeen omistajat kumartaa ja syvään....!
keskustelu jatkui enemmän ja vähemmän asia linjalla ja loppu tuloksena oli se että! tehdään 99:siin uus imusarja ja paineistettu kaasari ja turbo!
onkoha tossa taas mitään järkeä minä vaan kysyn....saapahan ainakin bensankulutuksen pilviin!
keskustelu jatkui enemmän ja vähemmän asia linjalla ja loppu tuloksena oli se että! tehdään 99:siin uus imusarja ja paineistettu kaasari ja turbo!
onkoha tossa taas mitään järkeä minä vaan kysyn....saapahan ainakin bensankulutuksen pilviin!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Viggen"
- Viestit: 555
- Liittynyt: Ke Joulu 10, 2003 10:02
- Paikkakunta: Lemi
Turbo käyttöön soveltuvia kaasareita varmasti löytyy.
Mutta, mutta minkäslainen värkki systeemi oli aikanaan TM-, TL- vaiko VM-lehden 99 turbotus projekti
Ymppäsivät vapariin (petro?? =kaasari) turbon ja taishan niitä epäilijöitä olla aika liuta ennen projektin alkua & sen edetessä 
Mutta, mutta minkäslainen värkki systeemi oli aikanaan TM-, TL- vaiko VM-lehden 99 turbotus projekti


#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 181
- Liittynyt: Ma Maalis 01, 2004 20:58
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Tuulilasi-lehden turbotus Petroon
TL:n Petron turbotus oli Tuulilasissa 9/84 s. 42 - 46.
Käyttivät muistaakseni Saabin omaa kaasaria!
Käyttivät muistaakseni Saabin omaa kaasaria!
Saabisti #1497
Saabit 90,99,900
Saabit 90,99,900
Re: Tuulilasi-lehden turbotus Petroon
Tätä minäkin muistelin, eli eikös 99 aina ollut strömperin kaasarit.MSaab kirjoitti:...Käyttivät muistaakseni Saabin omaa kaasaria!
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Isot poijjaat sanoi, että jos haluaa orkkis kaasaria/ kaasareita käyttää, pitää kaikki tiivarit vaihtaa paineenkestäviin ja sitten pitää sieltä sisuskaluista tulpata erinäisiä kohtia. Joko TIGillä tai sitten kemiallisella metallilla. En tiedä mitä pitää tulpata.
Itsekin menisin Websun tai Dellun turbo kaasari linjalle. Harmittavan kalliita vaan.
Vuulvun R- sport 240set kaasariturbot on muuten kanssa rakennettu jollain Volikan vakiokaasarilla??? Semmosesta kaasari...
Se on varmaan kiva se turboviive sitten. Miettii miettii... psiiiiiiii! Sit mennään
-Hessu-
Itsekin menisin Websun tai Dellun turbo kaasari linjalle. Harmittavan kalliita vaan.
Vuulvun R- sport 240set kaasariturbot on muuten kanssa rakennettu jollain Volikan vakiokaasarilla??? Semmosesta kaasari...
Se on varmaan kiva se turboviive sitten. Miettii miettii... psiiiiiiii! Sit mennään

-Hessu-
Strömbergin paineistamista http://saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?p=71117
Strömbergihän niissä Volvon R-Sport sarjoissa oli.
Strömbergihän niissä Volvon R-Sport sarjoissa oli.
In Memoriam: 900i ´86, 900S ´90 RE85, 900S ´91,9000i ´96 RE85 ja 9000CSE 2.0t ´95 RE85, 9000CSE Jubileum 2.3T ´97 RE85