Kaiketi keskikonsolin sivut ainakin auki ja sitä kautta koettaa etsiä kyseistä moottoria?
Ok, tattis vinkistä, ja myös Frostgreylle, mokoma moottori maksaisi 110e, mieluummin sen korjaisiKARELPA kirjoitti:Korjasin yhden moottorin pari talvee sitten. Moottorin ankkuri oli uinut pihalle ja ei osunut enää vaihteiston rattaaseen. Otin moottorin irti vaihteistosta ja naputtelin varovasti aksen takas. Ainakin vielä toimii. Korjaus kustannukset 0 eur
Juu tarkastettu on jo pariinkin otteeseen, kaikki polttimot ehjiä ja samanlaisia, vaihtelinkin niitä jo kertaalleen, samoin kuin pääjarruvalojen polttimot. Tuo herjaus ei sinänsä haittaisi mitään mutta kun cruise ei toimi tuon ansiostaMimmi kirjoitti:Mites lisäjarruvalo? Sekin kun kuuluu jarruvalotestiin.
Aha, kiitän tiedosta, koetan painostaa uudelleentilaukseen9-5T kirjoitti:Pyörät on samoja molemmilla remmeillä vain määrä vaihtuu. Käske heidän tilata uudestaan sillä nyt pitkän remmin numero on taas käytössä.ng900aero kirjoitti:[ Mäkelän Autossa sanoivat että ovat koettaneet Ruotsista tilata pitkää hihnaa ja siihen kuuluvia pyöriä mutta aina tulee vain lyhyttä sarjaa![]()
Taitaa valitettavasti olla ominaisuus, kun mullakin tuntuu samanlainenng900aero kirjoitti: Onkos kukaan purkanut sitä veihdekepin tienoota, olisko siellä jotain muoviosia joista voisi välys johtua?
Äsh, joku tumpelo tietenkin ollut asialla, noin yksinkertaisen järjestelmän korjaa helposti. Merkkiliikkeessä varmaan hyvin mielellään purkavat koko auton ja vaihtavat mahdollisimman isoja kokonaisuuksia jotteivät vaan joudu korjaamaan mitäänJKen kirjoitti:Asiahan ei minulle kuulu, mutta just viime viikolla käytiin kaverin autoon vaihtamassa 6 tulppaa paikallisessa saappi liikkeessä, ja siellä oli korjauksen alla 9-5, jonka omistaja oli yrittänyt itse viritellä ja väännellä noita moottoreita. Noh ... tuiksihan se meni, ja auto oli nyt korjaamolla koko sisusta purettuna takapenkeistä tuulilasiin, pitää vaihtaa koko lämmitysyksikkö (19" putkimonitorin kokoinen palikka). Onnea korjaukseen ... itse päätin just sillä hetkellä, että itse en yritä korjailla ...