Iskarien hinta???

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
saabistinro900
"Kaasari"

Iskarien hinta???

Viesti Kirjoittaja saabistinro900 »

Hyvät veljet ja sisaret,

Eli vm.95 - Saab 900SE turbo
Paljonko mahtavat maksaa etuiskarien vaihto ja osat, jos se kerran oli vallitseva diagnoosi autoni alapään väljyyteen :-)

-tell me-
SAAB 900SE 2.0 Turbo, 136kw, vm.96, aj. 230tkm.
Onko aikuisella iällä iskevä Saabismi ns. kakkostyypin Saabismi?
NG900T
"Saabisti"

Re: Iskarien hinta???

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Vaihda samalla kaikki kunnon iskareihin, esim koni sportit javielä madaltavat jouset niin tulee alusta kerralla kuntoon, on sitten ihan toisenlainen ajettava. Auton suorituskykyynkin nähden alkuperäinen alusta on aivan syvältä.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
SEPA
"Hirsch"
Viesti:

Re: Iskarien hinta???

Viesti Kirjoittaja SEPA »

NG900T kirjoitti:Vaihda samalla kaikki kunnon iskareihin, esim koni sportit javielä madaltavat jouset niin tulee alusta kerralla kuntoon, on sitten ihan toisenlainen ajettava. Auton suorituskykyynkin nähden alkuperäinen alusta on aivan syvältä.
Samaa mieltä minäkin.Samalla purkamisella laittais uudet madallusjouset paikalleen.
saabisti900
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

Mistäpäin muuten saisi halvimmalla tommosen konin sportkitin? Ja olisko noi konit hinta/laatu suhdeltaan paras.
Saab 900 2.0t vm.96
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

saabisti900 kirjoitti:Mistäpäin muuten saisi halvimmalla tommosen konin sportkitin? Ja olisko noi konit hinta/laatu suhdeltaan paras.
Pro&Street myy 650€, halvin paikka mitä minä kyselin.
Päälle tosin tulee jonkin moinen rahti (Hyvinkäältä) eli saattaa saada samaan kokonais nettohintaan jostain muualta jos pystyy hakea ja säästää rahdin.

Hinta/laatusuhteesta en osaa sanoa mitään, mutta onhan noita keltaisia säädettäviä sport-iskareita aika pal kehuttu :roll:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Rommitommi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

93t sport kirjoitti:
saabisti900 kirjoitti:Mistäpäin muuten saisi halvimmalla tommosen konin sportkitin? Ja olisko noi konit hinta/laatu suhdeltaan paras.
Päälle tosin tulee jonkin moinen rahti (Hyvinkäältä) eli saattaa saada samaan kokonais nettohintaan jostain muualta jos pystyy hakea ja säästää rahdin.

Hinta/laatusuhteesta en osaa sanoa mitään, mutta onhan noita keltaisia säädettäviä sport-iskareita aika pal kehuttu :roll:
Haluu Konin sportkitin :D
Tullu vaan mietittyy et kun noissa on se säätömahdollisuus, niin säädän sen varmaan vituilleen ja auto on metsässä 8O
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Hallu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Rommitommi kirjoitti: Haluu Konin sportkitin :D
Tullu vaan mietittyy et kun noissa on se säätömahdollisuus, niin säädän sen varmaan vituilleen ja auto on metsässä 8O
Mulla on säädöt löysimmällä mutta silti auto on hieman "rekimäinen" :wink: , kesällä sitten väännetään säädöt "kaakkoon" kun saa kesäkumia alle vaikkakin löysimmilläänkin noi on aika jähmeet.

Eikä ne säädöt sua mettään vie, ehkä se että kun autosta tulee niin mukava ajaa niin liian vauhdin takia innostuksissas pöhäytät mutkatiellä pöpelikköön.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
pertti666
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

93t sport kirjoitti:

saabisti900 näyttää olevan "raumlainen", elikkäs rauman kiiltovaunu myy ainakin. Samoin Euromaster rengaslafka (ainakin Turun yksikkö), ja sieltä mä sain halvimman tarjouksen tosta satsista
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Nii, kui bal se sun satsis mahtos magssa?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
pertti666
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

peinu kirjoitti:Nii, kui bal se sun satsis mahtos magssa?
kenellähän tuo kysymys oli osoitettu?, tiedä mitä porin mongerrusmurretta tuo on, tai sitten mä kävisisin koulussa semmottosen aikan ettei mulle tommottos kiältä opetettu :P :P
(olen syntyperäinen turkulainen, mutten osaa murretta, koska vanhemmat muuttivat pohjoisesta tänne just ennen mun syntymää ja kotona puhuttiin vain savoa :roll: )

no jos peinu mua tarkotti, niin sarjaa en ole vielä ostanut, pitäis kyllä tehä päätös ton tai sachsin välillä kesä tulee nopeesti, mutta siis konista sain tarjouksen 640e + asennus
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Sua tarkotin joo,

Jyväskylässä oli joku saanut ProCarServiceltä Sassin satsin 620e

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
saabisti900
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja saabisti900 »

pertti666 kirjoitti:
93t sport kirjoitti:

saabisti900 näyttää olevan "raumlainen", elikkäs rauman kiiltovaunu myy ainakin. Samoin Euromaster rengaslafka (ainakin Turun yksikkö), ja sieltä mä sain halvimman tarjouksen tosta satsista

Joo kyl maar toi kiiltovaunu myy myäs noit koneja, mutta ne o varmaa aika hintavat kun kaikki muuki on siellä kallista. :?
Olipas hyvää rauman murretta :D
Saab 900 2.0t vm.96
ZedNut
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja ZedNut »

Kyselin tuolta kiiltovaunusta Konin sport kittiä 94- 900 turboon. Vastasivat meiliini ettei 900:seen valmisteta tota settiä. Siis sopiiko 9-3:sen Sport kitti myös satkuun?
Stressfläkt
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Ei sovi.
Oliko se nyt etu vai takapää joka oli painavampi 9-3:ssa

Mutta konin iskareita saa kyllä satkuun mutta nehän maksavat saman verran kuin tuo sportkitti.

Toinen mahdollisuus on Bilsteinin iskarit.

Jousia löytyy Eibachilta ja H&R:ltä
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Cassu
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Eli riippuuko autosta mihin tarjota Konin Sport kittiä ja sit taas toisissa malleissa se ei toimi ollenkaan....
Itse olen ainakin kuullut kavereilta hyviä kokemuksia bilsteinin iskareista, et niitä ne varmasti suosittelisi mun 9-3.....
"Itsensä täydellinen tunteminen on kuolemista"
Saab 9-3 2.0 SE matalapaineturbo -99
Vastaa Viestiin