Eli vm.95 - Saab 900SE turbo
Paljonko mahtavat maksaa etuiskarien vaihto ja osat, jos se kerran oli vallitseva diagnoosi autoni alapään väljyyteen

-tell me-
Samaa mieltä minäkin.Samalla purkamisella laittais uudet madallusjouset paikalleen.NG900T kirjoitti:Vaihda samalla kaikki kunnon iskareihin, esim koni sportit javielä madaltavat jouset niin tulee alusta kerralla kuntoon, on sitten ihan toisenlainen ajettava. Auton suorituskykyynkin nähden alkuperäinen alusta on aivan syvältä.
Pro&Street myy 650€, halvin paikka mitä minä kyselin.saabisti900 kirjoitti:Mistäpäin muuten saisi halvimmalla tommosen konin sportkitin? Ja olisko noi konit hinta/laatu suhdeltaan paras.
Haluu Konin sportkitin93t sport kirjoitti:Pro&Street myy 650€, halvin paikka mitä minä kyselin.saabisti900 kirjoitti:Mistäpäin muuten saisi halvimmalla tommosen konin sportkitin? Ja olisko noi konit hinta/laatu suhdeltaan paras.
Päälle tosin tulee jonkin moinen rahti (Hyvinkäältä) eli saattaa saada samaan kokonais nettohintaan jostain muualta jos pystyy hakea ja säästää rahdin.
Hinta/laatusuhteesta en osaa sanoa mitään, mutta onhan noita keltaisia säädettäviä sport-iskareita aika pal kehuttu
Mulla on säädöt löysimmällä mutta silti auto on hieman "rekimäinen"Rommitommi kirjoitti: Haluu Konin sportkitin![]()
Tullu vaan mietittyy et kun noissa on se säätömahdollisuus, niin säädän sen varmaan vituilleen ja auto on metsässä
saabisti900 näyttää olevan "raumlainen", elikkäs rauman kiiltovaunu myy ainakin. Samoin Euromaster rengaslafka (ainakin Turun yksikkö), ja sieltä mä sain halvimman tarjouksen tosta satsista93t sport kirjoitti:Pro&Street myy 650€, halvin paikka mitä minä kyselin.saabisti900 kirjoitti:Mistäpäin muuten saisi halvimmalla tommosen konin sportkitin? Ja olisko noi konit hinta/laatu suhdeltaan paras.
Päälle tosin tulee jonkin moinen rahti (Hyvinkäältä) eli saattaa saada samaan kokonais nettohintaan jostain muualta jos pystyy hakea ja säästää rahdin.
Hinta/laatusuhteesta en osaa sanoa mitään, mutta onhan noita keltaisia säädettäviä sport-iskareita aika pal kehuttu
kenellähän tuo kysymys oli osoitettu?, tiedä mitä porin mongerrusmurretta tuo on, tai sitten mä kävisisin koulussa semmottosen aikan ettei mulle tommottos kiältä opetettupeinu kirjoitti:Nii, kui bal se sun satsis mahtos magssa?
pertti666 kirjoitti:saabisti900 näyttää olevan "raumlainen", elikkäs rauman kiiltovaunu myy ainakin. Samoin Euromaster rengaslafka (ainakin Turun yksikkö), ja sieltä mä sain halvimman tarjouksen tosta satsista93t sport kirjoitti:Pro&Street myy 650€, halvin paikka mitä minä kyselin.saabisti900 kirjoitti:Mistäpäin muuten saisi halvimmalla tommosen konin sportkitin? Ja olisko noi konit hinta/laatu suhdeltaan paras.