lefa42 kirjoitti:Limmo kirjoitti:tami kirjoitti:v*tun perässäroikkujat.

Toisinaan noihin toimii ihan hyvin toi oman tuulilasin peseminen, jos sattuu joku olemaan ihan puskurissa kiinni.

joo..samaten motoristeihin..
vaikka tiedän, että prätkä pysähtyy nopeemmin samasta nopeudesta, mutta meinaa "kiukku-itku" iskeä päälle...ei ne muuten kauaa viiti siinä takana olla. Jos ei kertapesu riitä, niin yleensä mulla on "niin likanen lasi", että joutuu vetää pesurinviiksestä oikein pitkiä aikoja..kyllä ne sit ohi menee, ja yleensä aika vikkelästi.
no topicciin liittyen 1 tarina tulee mieleen:
pari vuotta sitten kun tikkurilan fordin (tai "kehän kessan") risteyksessä oli tietyömaa, ja kaistat oli ilman valaistusta hieman "oudot"..
No edessä ajeli joku ibizan räyhkä, ja pojat oli lätsä vinossa junttipaskaa vissiin kuuntelemassa, ja jäivät kupeksimaan edellisissä valoissa vihreillä. Tarjosin torvea, ja pojat lähti ku tuli persiissä kiihdyttämään, oikein mahtisladissa sen tietyömaashikaanin läpi, ja loppupelissä vastaantulevien puolelle...tässä vaiheessa olin jo hyvän tovin niiden takana, mutta päätin rokottaa jätkiä..kaasu pohjaan, ja sladissa sama shikaani, mutta itse oikeata kaistaa pitkin...kohta oltiin vierekkäin, ja jullit huomas vastaantulevien valoista, että pitäis vissiin palata omalle kaistalle. No siinähän tulivat niiden tietyömaa-keilojen välistä, just sillon ku olin ite menossa niistä ohi.
Jouduin "vetää liinat kiinni", ja siinähän oltiin puskurit kiinni toisissaan, jätkät paskanjäykkänä kurkki mua ja oman kulkineensa etukulmaa.
mulla naama punanen ja suht kovaan ääneen huudettu "naisten genitaalialue" + saatananvitunlippishinttari -saateteksti, taisin kaivaa rattilukonkin jo lattialta

, en muista,
mutta tän vinkuintia-mozzarella-paella-kipon kuski oli jo silittelemässä saabin puskinta hädissään, et kävikö mitään...nousin ylös autosta, ja rupesin nauramaan, omassa ei oikeestaan mitään näkyvää, ja ei kyllä siinä taipuisassa vastapuolen "puskurissakaan"...
no eipä oo kyllä muuten tolla 99:llä paljoa päänahkoja viety

jotain hojotaa kyllä aina sillontällön pitäny kiusaa tossa Hki-Hml -motarilla, ihan periaatteesta...ja vilkku menee ihan vittuillessani jo 100m ennen kaistan vaihtoa päälle (joskus kattelin, että melkein 1,5 km oli vilkku yhtäjaksoisesti päällä...siinähän ihastelevat saabin toimivia vilkkuja)