Kuittaan tämän, Vammalasta Alastarolle asti sama Audi persuksissa kiinni, ja kun '76:lla ei raaskinut pahasti karkuunkaan koittaa, pesu teki aina väliä pari metriä.Limmo kirjoitti:Toisinaan noihin toimii ihan hyvin toi oman tuulilasin peseminen, jos sattuu joku olemaan ihan puskurissa kiinni.tami kirjoitti:v*tun perässäroikkujat.
Silloin minua hymyilytti :)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Minulle sattui hauska tilanne kesällä kun oltiin kavereitten kanssa menossa Motoparkiin teinisiipiä kattelemaan. Kaveri sitten päätti ruveta ohittamaan saappia ja ilmeisesti kuvitteli pääsevänsä ohi
(A3 1.8T boksit vaihdettu ja ties mitä muuta) Audi kerkesi melkein auton mitan ohi ennenkuin kerkesin laittaa pientä silmään. Kaveri audin kyydissä ihmettelee miksi ei mennä omalle kaistalle ja samassa kuski noituu perkele tuohan kulkee
Suoran päässä oltiin jo pari sataa metriä edellä. Oli muuten Audikuski hieman tulessa motoparkissa kun saapit menee heittämällä ohi. Kieltämättä lievästi hymyilytti.
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01
#2592, STCF #43
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01
#2592, STCF #43
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Ajelin Porin suuntaan työmatkalle ja tie oli talvisen jäinen eli todella liukas. Ohittelin rauhakseen kun pitoa ei meinannut löytyä. Saavutin sitten Audi A6 joka taisi olla 2,4L koneella. Audi lähti ohittamaan edessä olevaa autoa ja poistui horisontiin ja mä katselin TCS valoa ja jäin kuin tikku läjään. Silloin mua hymyilytti kun ei etuveto ole talviauto pahimilla liukkailla. Tai oikeesti mä olin niin lyöty kun olla ja voi, noitusin, kirosin ja haukuin ajopelin alimpaan kastiin puutteellisen vetotavan takia 
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
matti sallinen
- "Turbo"
- Viestit: 261
- Liittynyt: Su Elo 15, 2004 18:04
- Paikkakunta: Hki/Nurmijärvi
joo..samaten motoristeihin..lefa42 kirjoitti:Limmo kirjoitti:Toisinaan noihin toimii ihan hyvin toi oman tuulilasin peseminen, jos sattuu joku olemaan ihan puskurissa kiinni.tami kirjoitti:v*tun perässäroikkujat.
vaikka tiedän, että prätkä pysähtyy nopeemmin samasta nopeudesta, mutta meinaa "kiukku-itku" iskeä päälle...ei ne muuten kauaa viiti siinä takana olla. Jos ei kertapesu riitä, niin yleensä mulla on "niin likanen lasi", että joutuu vetää pesurinviiksestä oikein pitkiä aikoja..kyllä ne sit ohi menee, ja yleensä aika vikkelästi.
no topicciin liittyen 1 tarina tulee mieleen:
pari vuotta sitten kun tikkurilan fordin (tai "kehän kessan") risteyksessä oli tietyömaa, ja kaistat oli ilman valaistusta hieman "oudot"..
No edessä ajeli joku ibizan räyhkä, ja pojat oli lätsä vinossa junttipaskaa vissiin kuuntelemassa, ja jäivät kupeksimaan edellisissä valoissa vihreillä. Tarjosin torvea, ja pojat lähti ku tuli persiissä kiihdyttämään, oikein mahtisladissa sen tietyömaashikaanin läpi, ja loppupelissä vastaantulevien puolelle...tässä vaiheessa olin jo hyvän tovin niiden takana, mutta päätin rokottaa jätkiä..kaasu pohjaan, ja sladissa sama shikaani, mutta itse oikeata kaistaa pitkin...kohta oltiin vierekkäin, ja jullit huomas vastaantulevien valoista, että pitäis vissiin palata omalle kaistalle. No siinähän tulivat niiden tietyömaa-keilojen välistä, just sillon ku olin ite menossa niistä ohi.
Jouduin "vetää liinat kiinni", ja siinähän oltiin puskurit kiinni toisissaan, jätkät paskanjäykkänä kurkki mua ja oman kulkineensa etukulmaa.
mulla naama punanen ja suht kovaan ääneen huudettu "naisten genitaalialue" + saatananvitunlippishinttari -saateteksti, taisin kaivaa rattilukonkin jo lattialta
mutta tän vinkuintia-mozzarella-paella-kipon kuski oli jo silittelemässä saabin puskinta hädissään, et kävikö mitään...nousin ylös autosta, ja rupesin nauramaan, omassa ei oikeestaan mitään näkyvää, ja ei kyllä siinä taipuisassa vastapuolen "puskurissakaan"...
no eipä oo kyllä muuten tolla 99:llä paljoa päänahkoja viety
saab 99 -83 GL"S"
Käänteisesti
Kerran oltiin liikkeellä "teinivuosina" kaverin 2.0i Sierralla ja pikatiellä rupesi pystynokka 900:n kiusaamaan, Ruisku sierrassa taisi olla sen verran enemmän potkua kuin "luultavasti" kaasari satkussa joten tuota saabistia kiusattiin oikein urakalla, monta kertaa päästettiin rinnalle ja sitten sirpasta lusikka pohjaan, sinne jäi satku joka kerta
ja hauskaa oli
Onhan noita kaikenmaailman TID vehkeitä tullut palautettua takaisin maan päälle, varsinkin vanhalla 9000:lla
Nykyään ei oikein enää jaksa, tai yleensä on juuri silloin emäntä kyydissä kun olisi oiva tilaisuus hieman koittaa mihin 9-5:n pystyy 
Kerran oltiin liikkeellä "teinivuosina" kaverin 2.0i Sierralla ja pikatiellä rupesi pystynokka 900:n kiusaamaan, Ruisku sierrassa taisi olla sen verran enemmän potkua kuin "luultavasti" kaasari satkussa joten tuota saabistia kiusattiin oikein urakalla, monta kertaa päästettiin rinnalle ja sitten sirpasta lusikka pohjaan, sinne jäi satku joka kerta
Onhan noita kaikenmaailman TID vehkeitä tullut palautettua takaisin maan päälle, varsinkin vanhalla 9000:lla
Saab 9-3 TTID Vector 2008
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Niin, tulihan tuossa syksyllä oikein kunnolla "pataan" Taunukselta, kun olin tonnarilla liikenteessä. Tarina löytyy jo täältä. Silloin varmasti vastapuolta hymyilyttiFrostgrey kirjoitti:Käänteisesti![]()
Tommonen ottaa kyllä pattiin, kun hyvät "kisat" jää ottamatta kun nopeudenvaroitin huutaa vieressä naama punasena...Frostgrey kirjoitti:...tai yleensä on juuri silloin emäntä kyydissä kun olisi oiva tilaisuus hieman koittaa mihin 9-5:n pystyy
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Joo ja vielä mukavampaa paikassa jossa voi ensin "tumpeloida" vasemmalla "ohitus" kaistalla 60-rajoituksella ja siirtyy rajoituksen muuttuessa oikealle täyskiihdyttämäänJani O kirjoitti:Maanteillä on mukavia nämä risteysalueet, joissa rajoitus on 60km/h joka vaihtuu sitten suoraan 100km/h. Kummasti takana tulevat aina jäävät, kun valitsee sopivan vaihteen jo hyvissä ajoin ennen rajoituksen vaihtumista ja polkasee sitten kunnolla kun rajoitus vaihtuu. Ja risteysaluehan ajetaan mahdollisimman tarkasti juurikin tuota kuuttakymppiä
JOULUSATU
PANIN TURBOTARRAN PERSIISEEN KII.Limmo kirjoitti:Toisinaan noihin toimii ihan hyvin toi oman tuulilasin peseminen, jos sattuu joku olemaan ihan puskurissa kiinni.tami kirjoitti:v*tun perässäroikkujat.
nyt joutuu ton v*tun perässäroikkujat kirjoittamaan yleensä yhdysssanaksi, koska jullit ei enää jänää lähtee ohi, pelkää vissiin et suora loppuu kesken.
kettumaista ku ei kettu maista.
ei sen puoleen kyl muakii ketuttais ajaa lopun ikäni vasenta kaistaa, se olis melkeen mentävä enklantiin au- pairiksi.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
-
Money For Nothing
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Joskus tuli vähän leikittyä yhen bemun kanssa jossa oli kuskina ulkomaalaissyntyinen mies... tuppaa pyöriin tuossa kaupungilla useinkin. Satuttiin ajeleen sit rinnaikkain ja tulihan siinä pientä "nokkapokkaa"... Pösöllä kiskasu edelle, bemu roikkuu viereisel kaistal pikkasen takana (pieni tehonvajaus)...ja siit sitten vähä matkaa samaa rataa. Vähäs matkas oli sellanen reilun puoleinen pomppu tiessä, minun puolellani pahempi kuin toisella. pikkasen ennen pomppua löysäsin kaasua, bemu pääsi rinnalle... siinä vaihees löin jarrut pohjaan! Bemu jatkaa "voittajana" siihen pomppuun, varmaankin edelleen kaasu pohjassa. ja voi sitä kipinöiden määrää kun se nappas pohjasta kiinni! Hymyilytti... yksi päänahka napattu. Ihmettelen jos ei kuski tiennyt tuota pomppua kun tarpeeks usein näkyy liikentees.
Tää tais olla sit ennemmin Chicken Race!!!
Tää tais olla sit ennemmin Chicken Race!!!
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Just niin, ei ne mutikset muuta ehdi näkemään, ku kyttää kanoja yätäpäivää.Ihmettelen jos ei kuski tiennyt tuota pomppua kun tarpeeks usein näkyy liikentees.
Tää tais olla sit ennemmin Chicken Race!!!
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
joka päivä uudemmatkin bemarit tuntuvat jäävän taakse, sit niitä ottaa päähän ku esim liikennevaloista turusta tulles lopetan kiihdyttämisen siihen 70:iin mitä on rajotus ni hetken päästä bemarit pyyhjkäsee 130 lasissa ohitte
...kaks kertaa ainaki seuraavan mutkan takan ollu kytät ja vieny kortin pois..oikein niille
BMW 525iA Touring Executive
Ajoin autojonossa odottaen että vastaantulevien letka vähenee siinä määrin että pääsisi koko massasta ohi
Takanani oleva XC90 Vulva teki hyökkäilyjä vähän väliä vaikka ohitusmahdollisuuksia ei ollut.
Lopulta kun pääsi ohittamaan -> Tbomittari punaiselle -> 1 km.. missä Vulva
Takanani oleva XC90 Vulva teki hyökkäilyjä vähän väliä vaikka ohitusmahdollisuuksia ei ollut.
Lopulta kun pääsi ohittamaan -> Tbomittari punaiselle -> 1 km.. missä Vulva
Ex-Saab 93 ss 2.0t Vector -03 BSR
Menee toisen merkin kehumiseksi... no menköön...
Kävin Lahden Laakkosella ajatuksena koeajaa 9-3SC... mutta jäi haaveeksi kun ei liikkeessä meikäläistä noteerattu asiakkaaksi ollenkaan. Lahden Laakkosen automyyntiin menemisen kynnys kasvoi jonkin verran...
...no pakko oli jotain koeajaa, ja hain VW Touranin TDI, DSG + luistonestot, ym. alle. Palvelu pelasi VW:llä. On jo pitkään kiinnostanut miten tuo DSG toimii dieselin kanssa, harmitti kun Passattia ei ollut tuolla yhdistelmällä. Ei DSG toiminut niin jouhevasti kuin odotin, mutta hakkaa tavallisen automaatin selvästi.
No sitten koeajon paluulenkillä 70 km alueella 300 sarjan Bemu ajeli persiissä kiinni ja valoihin vaihtoi tietenkin kaistaa ja tuli vierelle....
...pikku-poika heräsi ja oli ihan pakko etsiä se S asento.... yrittihän se lähteä siitä ripeästi ja nastoja varmaan lenteli paljon, mutta jäi kuin tikku p...aan...ylinopeutta ei tarvinnut ajaa... bemukuski kyllä meni ohi sitten myöhemmin reippaasti.... Tuossa Volkkarissa on todella hyvin toimiva vaihteisto ja toimiva luistonesto. Tonnarilla olisi todella vaikeaa tehdä moisia lähtöjä.
Olisihan se ollut kiva kokeilla Saabinkin luistonestoa.....
Kävin Lahden Laakkosella ajatuksena koeajaa 9-3SC... mutta jäi haaveeksi kun ei liikkeessä meikäläistä noteerattu asiakkaaksi ollenkaan. Lahden Laakkosen automyyntiin menemisen kynnys kasvoi jonkin verran...
...no pakko oli jotain koeajaa, ja hain VW Touranin TDI, DSG + luistonestot, ym. alle. Palvelu pelasi VW:llä. On jo pitkään kiinnostanut miten tuo DSG toimii dieselin kanssa, harmitti kun Passattia ei ollut tuolla yhdistelmällä. Ei DSG toiminut niin jouhevasti kuin odotin, mutta hakkaa tavallisen automaatin selvästi.
No sitten koeajon paluulenkillä 70 km alueella 300 sarjan Bemu ajeli persiissä kiinni ja valoihin vaihtoi tietenkin kaistaa ja tuli vierelle....
...pikku-poika heräsi ja oli ihan pakko etsiä se S asento.... yrittihän se lähteä siitä ripeästi ja nastoja varmaan lenteli paljon, mutta jäi kuin tikku p...aan...ylinopeutta ei tarvinnut ajaa... bemukuski kyllä meni ohi sitten myöhemmin reippaasti.... Tuossa Volkkarissa on todella hyvin toimiva vaihteisto ja toimiva luistonesto. Tonnarilla olisi todella vaikeaa tehdä moisia lähtöjä.
Olisihan se ollut kiva kokeilla Saabinkin luistonestoa.....
Väärät merkit, mutta hyvä tarina:
20 v takaperin eräs kaveri ajeli V6 koneisella GT Taunuksella. Olihan se olevinaan voimakas ja kulkeva peli. Hyrylästä Lahden suuntaan motarilla lomille mennessään oli n. 130 vauhdissa saavuttanut hieman hitaammin ajavan Porsche 911:n. Ei kun vilkkua ja ohi.
Porkke olikin liimautunut viereen. Kisahan siitä tuli ja jatkui n. 160 mittarinopeuteen. Muistan vieläkin kaverin nöyrän ilmeen kertoessaan: "Sit se Porsche vaan lähti..."
20 v takaperin eräs kaveri ajeli V6 koneisella GT Taunuksella. Olihan se olevinaan voimakas ja kulkeva peli. Hyrylästä Lahden suuntaan motarilla lomille mennessään oli n. 130 vauhdissa saavuttanut hieman hitaammin ajavan Porsche 911:n. Ei kun vilkkua ja ohi.
Porkke olikin liimautunut viereen. Kisahan siitä tuli ja jatkui n. 160 mittarinopeuteen. Muistan vieläkin kaverin nöyrän ilmeen kertoessaan: "Sit se Porsche vaan lähti..."
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21