Silloin nauratti, kun... mulla oli 900i:ssä kaverin muuttokuorma. Joensuussa tuo mun combicoupe oli lastattu takaosastaan täyteen muuttokamaa penkit kipattuna lattiasta kattoon. Koska meitä oli lähdössä 4hlö reissuun samalla, piti lähteä kahdella autolla. Kakkos auto oli 1,3koneinen toyota corolla, jossa oli lastina 2hlö + pari reppua. Neljäs kaveri oli tulossa matkaan Outokummusta. Määränpäänä oli Mikkeli.
Lähdettiin sitten matkaan Joensuusta ja pojat laittoi miut ajamaan edeltä, kun mulla oli täyslaaki tavaraa kyydissä. Kyllä he kuulemma rollalla pääsee perästä, kun ei ole mitään lastia. No, ohitin sitten muutaman rekan siinä ennen Outokumpua ja ihmettelin, että mihinkäs ne jätkät jäi? Tultiin Outokumpuun ja otin porukan neljännen jäsenen kyytiin. Corolla porukka tuli paikalle ja sanoivat, että edessä oli rekka, sitten mie lähin saabilla ohi, ja sinne se horisonttiin hävisi, kun hyö yrittivät tulla perästä.
Laskin pojat rollalla keulille loppumatkaksi ja homma sujui ihan hyvin. Kaikki ketkä on ajaneet Joensuu-Varkaus -välin, tietävät, että siellä on melkoisia mäkiä. Pojat kertoivat Mikkelissä, että heidän piti etsiä rollan askista jopa 3-vaihdetta mäkiin. Tähän mie kyselin kyytiläiseltäni, että vahdettiinkos me missään vaiheessa vitoselta edes neloselle? Kaverini totesi, että ei muutes vaihdettu. Silloin nauratti.
Sen pituinen se.