http://www.ikarobil.se/index.aspx?contr ... &carid=177

On... ja tämä myös:dq kirjoitti:Aika nätti peli muuten.
Italiassa nuo viimeisten vuosikertojen og900:t ovat lähes poikkeuksetta noita ep:eitä, ja aika usein aeron korisarjoilla varustettuja. Niissä on kyllä IC mutta APC puuttuu, samoin kuin kattoluukku hyvin monissa tapauksissa, eli eivät siltäkään osin ole "aitoja" aeroja.dq kirjoitti:Pah..mä en ala.Hmm, tuolla oli joku aikaisempikin threadi samasta jutusta, jossa mainittiin että ois toinen nimitys LPT:stä, mutta toisaalta näkyi "Aero EP":itä myynnissä.
Nyt täytyy sanoa, että kylläpä voikin olla nätti autorr kirjoitti:On... ja tämä myös:dq kirjoitti:Aika nätti peli muuten.
http://www.traderamotor.com/showObject.aspx?id=223852
Ömm..eli 16V turbo +IC +katti -APC? Mitä siitä jää?ng900aero kirjoitti:Italiassa nuo viimeisten vuosikertojen og900:t ovat lähes poikkeuksetta noita ep:eitä, ja aika usein aeron korisarjoilla varustettuja. Niissä on kyllä IC mutta APC puuttuu, samoin kuin kattoluukku hyvin monissa tapauksissa, eli eivät siltäkään osin ole "aitoja" aeroja.
Eikös Italia ole kuuluisu just jostain verotuksellisesta tms kuviosta, minkä vuoksi siellä on kaikenlaisia erikoisia alle kaksilitraisia malleja, joissa tehot on alle jonkun rajan? Esim. *olvon V70 mallista on tonne myyty 90-luvun lopulla kaksilitraista, jota ei vissiin ole muualle kelpuutettu valikoimaan paitsi autoilun banaanivaltioon Suomeen.Mertmi kirjoitti:ettei vaan olisi se Italian versio, jossa on vielä vähemmän heppoja, kun varsinaisessa matalapaineturbossa?
rr kirjoitti:Missä maassa tällaista on myyty?
http://www.ikarobil.se/index.aspx?contr ... &carid=177
Paitsi että noissa on lähes poikkeuksetta kuitenkin mm. abs, nahat, ac, cruise, sähkölasit, aeron korisarja ym. pientä kivaa, sekä melko varmasti lähes 100% ruosteettomuussmuurine kirjoitti:Välijäähdyytimellä tuunatttu 900 Sdq kirjoitti:Ömm..eli 16V turbo +IC +katti -APC? Mitä siitä jää?Höm.. Tais mennä OT:n puolelle
Täälläkin on myyty ässiä, joissa on tehtaan jäljiltä IC. Mutta noissa Italian EP-malleissa (teknisesti sama kuin 900 S) on tosiaan varustelu verrattomasti parempi, sikäläisestä autoverosta johtuen. En pitäisi moista ollenkaan huonona hankintana käyttö/harrastepeliksi, jos siinä ei ole kötöstellen korjattuja pikkukolhuja, tai vähän ajetulla autolla ei ole öljynvaihtovälit päässeet venymään viiden paremmalle puolelle.smuurine kirjoitti:Välijäähdyytimellä tuunatttu 900 Sdq kirjoitti:Ömm..eli 16V turbo +IC +katti -APC? Mitä siitä jää?Höm.. Tais mennä OT:n puolelle