http://www.ikarobil.se/index.aspx?contr ... &carid=177
SAAB 900 ep ???
SAAB 900 ep ???
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997, 9-5 2,3t sedan 2001
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
On... ja tämä myös:dq kirjoitti:Aika nätti peli muuten.
http://www.traderamotor.com/showObject.aspx?id=223852
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997, 9-5 2,3t sedan 2001
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Italiassa nuo viimeisten vuosikertojen og900:t ovat lähes poikkeuksetta noita ep:eitä, ja aika usein aeron korisarjoilla varustettuja. Niissä on kyllä IC mutta APC puuttuu, samoin kuin kattoluukku hyvin monissa tapauksissa, eli eivät siltäkään osin ole "aitoja" aeroja.dq kirjoitti:Pah..mä en ala.Hmm, tuolla oli joku aikaisempikin threadi samasta jutusta, jossa mainittiin että ois toinen nimitys LPT:stä, mutta toisaalta näkyi "Aero EP":itä myynnissä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
ettei vaan olisi se Italian versio, jossa on vielä vähemmän heppoja, kun varsinaisessa matalapaineturbossa?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
- jariha
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 4047
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Nyt täytyy sanoa, että kylläpä voikin olla nätti autorr kirjoitti:On... ja tämä myös:dq kirjoitti:Aika nätti peli muuten.
http://www.traderamotor.com/showObject.aspx?id=223852
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Ömm..eli 16V turbo +IC +katti -APC? Mitä siitä jää?ng900aero kirjoitti:Italiassa nuo viimeisten vuosikertojen og900:t ovat lähes poikkeuksetta noita ep:eitä, ja aika usein aeron korisarjoilla varustettuja. Niissä on kyllä IC mutta APC puuttuu, samoin kuin kattoluukku hyvin monissa tapauksissa, eli eivät siltäkään osin ole "aitoja" aeroja.
Eikös Italia ole kuuluisu just jostain verotuksellisesta tms kuviosta, minkä vuoksi siellä on kaikenlaisia erikoisia alle kaksilitraisia malleja, joissa tehot on alle jonkun rajan? Esim. *olvon V70 mallista on tonne myyty 90-luvun lopulla kaksilitraista, jota ei vissiin ole muualle kelpuutettu valikoimaan paitsi autoilun banaanivaltioon Suomeen.Mertmi kirjoitti:ettei vaan olisi se Italian versio, jossa on vielä vähemmän heppoja, kun varsinaisessa matalapaineturbossa?
Re: SAAB 900 ep ???
olisko linkkilistaa vastaavanlaiseen nettiherkutteluun ja haaveiluun, siis muita nettiautokauppoja ruotsissa?
onko joku tilannut tuollaisen kautta?
ps. siellä oli myös peugeot 205 T16 !!! oli hiukka hintaa vaan...
onko joku tilannut tuollaisen kautta?
ps. siellä oli myös peugeot 205 T16 !!! oli hiukka hintaa vaan...
rr kirjoitti:Missä maassa tällaista on myyty?
http://www.ikarobil.se/index.aspx?contr ... &carid=177
Paitsi että noissa on lähes poikkeuksetta kuitenkin mm. abs, nahat, ac, cruise, sähkölasit, aeron korisarja ym. pientä kivaa, sekä melko varmasti lähes 100% ruosteettomuussmuurine kirjoitti:Välijäähdyytimellä tuunatttu 900 Sdq kirjoitti:Ömm..eli 16V turbo +IC +katti -APC? Mitä siitä jää?Höm.. Tais mennä OT:n puolelle
Olin jo melkein lähdössä ostamaan yhtä tuollaista mutta ei kiinnosta kamalasti ajella talvisaikaan alppien yli kesärenkailla (nm kokemusta on
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Täälläkin on myyty ässiä, joissa on tehtaan jäljiltä IC. Mutta noissa Italian EP-malleissa (teknisesti sama kuin 900 S) on tosiaan varustelu verrattomasti parempi, sikäläisestä autoverosta johtuen. En pitäisi moista ollenkaan huonona hankintana käyttö/harrastepeliksi, jos siinä ei ole kötöstellen korjattuja pikkukolhuja, tai vähän ajetulla autolla ei ole öljynvaihtovälit päässeet venymään viiden paremmalle puolelle.smuurine kirjoitti:Välijäähdyytimellä tuunatttu 900 Sdq kirjoitti:Ömm..eli 16V turbo +IC +katti -APC? Mitä siitä jää?Höm.. Tais mennä OT:n puolelle
IC:llä varustetun ässän muuttaminen täyspaineiseksihan on lähinnä muodollisuus.
Itsekin olen katsellut Italian cabbetarjontaa sillä silmällä...
Pena