Ohjaustehostin, prkle!
-
- "Hirsch"
Ohjaustehostin, prkle!
Armoton nillitys kuuluu, kun kääntää rattia. Öljyt hävis vehkeestä sen siliän tien
v**tu kun vituttaa, saatana! Vuotoa ei havaittavissa. Uskonko, että ne on vaan tulleet korkin kautta pihalle, ja heitän uudet öljyt sisään?!

"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
Ettei olis pakoputki kypsentänyt sitä paineputkea pumpulta hammastangolle? Se maksaa kuulemma orggiksena aika paljon, mutta hydrauliikkaliikkeessä teetettynä hinta on järkevämpi. Ei tosin ole omakohtaista kokemusta, joten joudut itse selvittämään hintatason.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hirsch"
Lähdenkin tältä istumalta katsomaan lampun kanssaMertmi kirjoitti:Ettei olis pakoputki kypsentänyt sitä paineputkea pumpulta hammastangolle? Se maksaa kuulemma orggiksena aika paljon, mutta hydrauliikkaliikkeessä teetettynä hinta on järkevämpi. Ei tosin ole omakohtaista kokemusta, joten joudut itse selvittämään hintatason.

EDIT: Ei ollut letku hajalla ainakaan näkyvältä osalta. Eikä tuo kyllä auton allekaan mitään tihkuta

Niin, piti sanoa jo alunperin, että siis siellä on vielä sitä öljyä sisällään, kaikki ei siis hävinnyt...Kummallinen vajaus silti...
-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
-
- "Hirsch"
Näin on. Mihin asti täyttelen tuon astian sitten huomenna? Siinä kun ei näkynyt olevan mitään merkkiäkään...jcarlson kirjoitti:Tehostin ampuu kyllä korkin kautta nesteet pihalle jos järjestelmään pääsee kertymään ilmaa.. Tuossa on ilmeisesti vielä säiliö pumpun yhteydessä, 8-venttiilinen vapari?
Ja pitääkö suorittaa joitain muita toimenpiteitä? Jos sinne nyt on päässyt sitä ilmaa...
EDIT: Niin, ja kait siihen meni nyt se Texaco Power Steering Fluid 4634 tai GM Power Steering Fluid...Niitähän vissiin saa ihan Saab-myymälästä, tai sitten varaosaliikkeestä?..
-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
Mulla on siinä korkissa sellainen lyhyt muovinen öljytikku jossa lukee missä kohtaa tikkua kuuluisi olla nestepinnan, kun neste on lämmin tai kylmä.
Olisko se normipinta jotain 5-6cm alempi, kuin mitä säiliöön mahtuu? Viisaammat kertokoon tarkemmin.
Alkuperäistä nestettä olen hakenut Saabin tiskiltä. Maksoi kai noin 14e.
Olisko se normipinta jotain 5-6cm alempi, kuin mitä säiliöön mahtuu? Viisaammat kertokoon tarkemmin.
Alkuperäistä nestettä olen hakenut Saabin tiskiltä. Maksoi kai noin 14e.
hain tossa viimeviikolla litran pönikän länsiautosta espoosta ja hintaa oli 10 ?
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
tehostajan öljyn valinnassa onkin sitte pidettävä huolta siitä, että sinne menee sitä OIKEAA öljyä... veljellä tonnarissa se "musta" ja mulla satkussa se "punainen" eivät kuulemma sekoitu keskenään, ja aiheuttavat ilmeisesti ongelmia yhdessä... tiedä sitten... viisaammat kertokoon lisää.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
-
- "Hirsch"
Mulla meni musta pötikkä. Semmoisen
-tekstillä varustetun antoivat Karikon Autotalosta Mikkelistä.
Kaadoin törpöstä osan sisään, korkissa todellakin oli mittatikku, en vain huomannut sitä
Laitoin sen verran kuin pitikin. Ainakaan ensi alkuun ei lähtenyt pinta vajoamaan minnekään, taisin selvitä säikähdyksellä 

Kaadoin törpöstä osan sisään, korkissa todellakin oli mittatikku, en vain huomannut sitä

-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
Se punainen on varmaan atfää. Itse kun kävin tehotimeen ostamassa öljyjä ni tiskillä varoteltiin että sitä mustaa, saabin logolla varustettua, on uutta sekä vanhaa ja että ne ei toimi keskenään.turkkaki kirjoitti:tehostajan öljyn valinnassa onkin sitte pidettävä huolta siitä, että sinne menee sitä OIKEAA öljyä... veljellä tonnarissa se "musta" ja mulla satkussa se "punainen" eivät kuulemma sekoitu keskenään, ja aiheuttavat ilmeisesti ongelmia yhdessä... tiedä sitten... viisaammat kertokoon lisää.
900 S -90
-
- "Hirsch"
Nyt on ensi kerran ajettukin uudet öljyt sisällä. Puolen tunnin lenkin aikana pinta vajeni n. kaksi senttiä. Olisiko se nyt sitten vasta poistanut viimeiset ilmakuplat sieltä tai jotain semmoista?..Pistin sen öljyt nyt illalla takaisin oikealle tasalle, toivottavasti eivät karkaa minnekään.
Ei nimittäin ole varaa korjata, jos tehostajassa on vikaa eikä käydä tutkituttamassa, jos vika on jossakin satunnaisessa letkussa / putkessa. Ja kun kukaan ei osta rikkinäistä vanhaa Saabia
menee ruosteeton auto paaliin, kun minä en pysty tuota enää ehjäämään 
Ei nimittäin ole varaa korjata, jos tehostajassa on vikaa eikä käydä tutkituttamassa, jos vika on jossakin satunnaisessa letkussa / putkessa. Ja kun kukaan ei osta rikkinäistä vanhaa Saabia

-Bror-Erik Wallenius
-Bror-Erik Wallenius
Jos ei pysy liemet sisällä niin hihna irti ja hauistehostaja käyttööntknummelin kirjoitti:Nyt on ensi kerran ajettukin uudet öljyt sisällä. Puolen tunnin lenkin aikana pinta vajeni n. kaksi senttiä. Olisiko se nyt sitten vasta poistanut viimeiset ilmakuplat sieltä tai jotain semmoista?..Pistin sen öljyt nyt illalla takaisin oikealle tasalle, toivottavasti eivät karkaa minnekään.
Ei nimittäin ole varaa korjata, jos tehostajassa on vikaa eikä käydä tutkituttamassa, jos vika on jossakin satunnaisessa letkussa / putkessa. Ja kun kukaan ei osta rikkinäistä vanhaa Saabiamenee ruosteeton auto paaliin, kun minä en pysty tuota enää ehjäämään

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Mulla on kaikki ovenpohjat kertaalleen hitsattu ja kyllä kylkikin hieman kukkii.tknummelin kirjoitti: menee ruosteeton auto paaliin, kun minä en pysty tuota enää ehjäämään
Kyllä sellainen auto ihan kiva kumminkin on, jota ei joka katsastukseen tarvitsisi hitsata.
Viimeisen vuoden sisään olen teetättänyt remonttia 800e:llä, jotta tien päällä on pysytty. Korjattu jarruja, tiivisteet koneeseen, ruosteita paikkailtu, raidetangon pää vaihdettu, mittaristo vaihdettu, puhallin korjattu, virtalukko vaihdettu, valonpohja vaihdettu, bensapumppu vaihdettu, öljykello vaihdettu, jne.
-
- "Hirsch"