
Siis ajatuksena olisi lähteä tekemään tuota niin että ensin poistaisin kaikki ruosteet nailonlaikalla/raspiroopella, sitten jostain täytyy koettaa etsiä ehjä vasen takalokari ja tehdä siihen pohjatyöt. Sitten napata ovet irti ja avata alasaumat ja joko hiekkapuhalluttaa ne tai sitten upottaa sitruunahappoon alareunastaan kuukaudeksi
(EDIT: tai siis aikapulan vuoksi hoitaa ne elektrolyysillä ruosteettomiksi) toki virheettämiä ovia saa tarjota allekirjoittaneelle

Etupelti on ehjä ja ruosteeton, samoin takaluukku, katto ja tuulilasin ympärystä.
Puskurit, listat ja merkit pois ja maalia päälle.
Siis tarkoitus ei ole tehdä mitään museoautoa muttei toisaalta täysin pilatakaan kuuppaa, eli lopullinen päätös koko auton ylimaalaustarpeesta syntyy vasta kunnes olen myllyttänyt korin yläosan ja testannut syntyvää värisävyeroa versus uusi maali.
Kuupassa olisi vaan hyvä maalirajan paikka siinä ikkunalinjan alla. Muutama (tuhat) valumaa tai roskaa maalissa ei haittaisi ainakaan meikäläistä koska tarkoitus olisi tosiaan tehdä vaan ihan käyttöharrastepeli.
Aihio on sinällään ihan kiitollinen lähtökohdaksi että ei käsittääkseni vaadi täydellistä purkamista, etuloksut ovat ehjät, samoin toinen takalokasuoja (myöskin korisaumastaan, eikä toinenkaan ole mätä kuin ainoastaan sieltä alakumin tienoilta.