Rankasti yleistäen voisi sanoa että jos jobbarit, t31n1xp3310t ja kärttyiset kaikkitietävät 50-60 vuotiaat käivärät potkisi hevonhelvettiin kyseisestä palvelusta niin homma toimisi.
Tuo on kyllä niin kipeän totta, että pakko kommentoida. Itse möin entistä tiisselitojotaani tuolla ja oli jos jonkunlaista. Ilmoituksessa luki 3 kertaa (alussa, keskellä ja lopussa), että EI VAIHTOA. Noh, teinixithän ehotteli, soitteli ja kyseli vaikka kuinka hirveisiin peltoautoihin vaihtoa.
Sitten nämä papat. Yks sopi näytön jo siinä, auto oli mulla kotikylillä parkissa. Aamusta ajelin 60km sinne putsaamaan ja puunaamaan sitä ja ei ukkoa alkanu kuuluun nii kysyin, että mikä se on tilanne, ookko tulossa. "jooh, on tuossa vähä kiireitä nyt" Arvasin ja sanoin, että " ...vaa unohetaanko koko homma?!" , "jooh, ku ei oikeen oo tuota rahhaa kyllä..." joku just 50-60v herrasmies. Kohtelias kuitenkin, tosin oisi voinut heti alkuun mainita, että ei oo aikomustakaan tulla katsomaan.
Nooh, sitte on myös näitä, jokka kaiken tietää autoista ja autojen hinnoista. Kuinka mun myymä auto oli toistatonnia ylihintainen ja kuinka siellä Tampereen suunnalla on puoleen sääreen noita vastaavia myynnissä paaaaljon halavemmalla ja pörssilehessäki melekeen kymmenkunta. No, ei ollu pörssilehessä yhtään ku katoin. Sitte soittaa kohta taas, että paljolla lähtee, paljolla lähtee, paljolla lähtee... jne. Persoonallinen heppu muutenki, mussutuksesta sai just selevää sen "paljolla lähtee" ja taustalla huusi akka (ilmeisesti oli pultattuna jossain kidutuspaalussa). Akan huudosta tunnistin myöhemmin sen hepun myös ja laitoin puhelimen kiinni...
Myös yksi oma luokkansa on nämä "ny tästä NOPIAT RAHAT" ja puoleenhintaan -tarjous autosta.
Hatchback oli se -96 Corolla. Eräskin vanhempi herra ei tainnut edes tietää, että mikä se semmonen on kun tuumasi, että: "mjooo, mjuu... muuten kyllä voisi harkita mutta kun ei siinä mahdu kuljettamaan mitään isompaa. Pitäisi kyllä ehdottomasti olla sedani se, mjoo mjuu. Mutta voin minä tarjota siitä HINTA - miinus 45%. Mite minusta tuntuu, että penkit ku kaataa, nii hätsäspeegeen menee pikkusen isompi morkula ku sedaniin?
Kyllä meni mulla ainakin hermot ihan totaalisesti sitä myydessä. Möin sitte pikkuveikalle sen puoleen hintaan ku ei verenpaine antanu myöten enää kauppatouhuissa
Vähän tuli kyllä vaahdottua nyt mutta menköön, tympeetä voi olla joskus autonmyynti tai sitten mulla vaan oli semmonen auto ja semmonen tuuri, että kaikki kummajaiset soitteli mulle... Kiitos ja anteeksi.