9000 2.3 CDTA -91 outo malli??
9000 2.3 CDTA -91 outo malli??
mikäs tämä nyt sitten oikein on, kun veljeni leijonamieli vei tonnarinsa huoltoon, oikein valtuutettuun, ja hyväksi todettuun rengastien autotarvikkeeseen seinäjoelle, ja käski samalla katsahtaa ajotietokoneella välkkyvän CE tekstin ja näytössä palavan SRS valon perään...
ne sano sieltä, että ihmettelivät kun auto ei puhunut niitten tietokoneelle...
huomasivat sitten, että kyseessä on joku über harvinainen sekoitus uutta ja vanhaa.. ilmeisesti siis jotain trioniciin liittyvää tietokonetekniikkaa viimeisessä LH-jetissä... nyt kysymys kuuluukin, että mitämitämitä... onko muita vastaavia tiedossa?
puhuivat jotain amerikan vienti mallin ohjauksesta.??
lupasivat seuraavalle kerralle tilata laitteen, jolla k.o. järjestelmää osataan tulkata..
lisäksi epäilivät, ett'ä huonovarauksinen akku olisi aiheuttanut valojen syttymisen... olisko noin??
ne sano sieltä, että ihmettelivät kun auto ei puhunut niitten tietokoneelle...
huomasivat sitten, että kyseessä on joku über harvinainen sekoitus uutta ja vanhaa.. ilmeisesti siis jotain trioniciin liittyvää tietokonetekniikkaa viimeisessä LH-jetissä... nyt kysymys kuuluukin, että mitämitämitä... onko muita vastaavia tiedossa?
puhuivat jotain amerikan vienti mallin ohjauksesta.??
lupasivat seuraavalle kerralle tilata laitteen, jolla k.o. järjestelmää osataan tulkata..
lisäksi epäilivät, ett'ä huonovarauksinen akku olisi aiheuttanut valojen syttymisen... olisko noin??
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
k.o. liike on palvellut loistavasti tähän asti, ja ilmeisesti jatkaa hyvää työtään....
tämä lisäys siksi, ettei tuosta viestistä vain jää mitään ikävää mielikuvaa firmasta.... asiansa osaava paikka se on...
tämä lisäys siksi, ettei tuosta viestistä vain jää mitään ikävää mielikuvaa firmasta.... asiansa osaava paikka se on...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Jos kyseessä on Le Mansin sininen CD takaspoilerilla ja puisella kojetaululla, harmailla nahkapenkeillä ja rekisteri alkaa VBF.... niin olen ollut auton omistajana lähes uudesta asti. Auto on alunperin ollut Saabin Suomen pääjohtajan käytössä ja siinä oli kaikki mahdollinen varustus mitä siihen silloin sai. Ao. perheellä oli toinen samanlainen auto vaimon käytössä ja tätä ko. yksilöä kuskasi johtajan autonkuljettaja. Kun autolla oli ajettu noin 20t km se tuli perheemme käyttöön. Sillä ajettiin meillä kymmenisen vuotta ja sen jälkeen se myytiin Raumalle. En tiedä mitä autoon on Raumalle myynnin jälkeen tehty, mutta ihan uutena se tietojeni mukaan on otettu Suomeen alkujaan käyttöön.
Varsin mielenkiintoista.....
Jos tosiaan kyseessä on tämä ko. auto niin hienoa tietää, että se on hyvissä (saabistin) käsissä. Tuli nimittäin pidettyä autoa sen 10v kuin kukkaa kämmenellä
Takaspoileri, putkisto ja lokasuojan levikkeet asennettiin silloin meidän käyttömme aikana.
JK. Olin Kauhajoella töissä 1995-96 eli auto lienee palannut samoille kulmille Topeekalle...
Varsin mielenkiintoista.....
Jos tosiaan kyseessä on tämä ko. auto niin hienoa tietää, että se on hyvissä (saabistin) käsissä. Tuli nimittäin pidettyä autoa sen 10v kuin kukkaa kämmenellä

Takaspoileri, putkisto ja lokasuojan levikkeet asennettiin silloin meidän käyttömme aikana.
JK. Olin Kauhajoella töissä 1995-96 eli auto lienee palannut samoille kulmille Topeekalle...
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
hienoa... kyseessä tosiaan on sama auto, ja vaikuttaa kauhajoella...
autoa pidetään edelleen kuin kukkaa kämmenellä, ja tullaan pitämäänkin... oma kiinnostukseni autoon on siksi "suurehkoa"
(luetaan -sairasta), että olen vannottanut veljeni myymään auton minulle, heti kun vaihto tulee aiheelliseksi...
hieno on peli ei voi muuta sanoa..
kuva autosta löytyy esim irc-galleriasta.. nimeltä daddycool
http://irc-galleria.net/view.php?nick=d ... d=10892057
autoa pidetään edelleen kuin kukkaa kämmenellä, ja tullaan pitämäänkin... oma kiinnostukseni autoon on siksi "suurehkoa"
(luetaan -sairasta), että olen vannottanut veljeni myymään auton minulle, heti kun vaihto tulee aiheelliseksi...
hieno on peli ei voi muuta sanoa..
kuva autosta löytyy esim irc-galleriasta.. nimeltä daddycool
http://irc-galleria.net/view.php?nick=d ... d=10892057
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Juu, meillähän veljen kanssa tuo VBF oli HMK:n jälkeen ja asensimme siihen hieman viriä, mm Speedpartsin steg1...
Vai semmonen malli, ruiskuboksi ja DI/APC näyttivät ihan standardeilta, LH ei mitään trioniccia missään muodossa eli eivät tienneet ihan oikein...
Akvaariokotelosta löytyy Boschin ruiskuboksi, johon vaihdoimme ruiskulastun ja kuskin penkin alla sijaitsee DI/APC, jonne lastu myös vaihdettu... Autossa Bilstein/Eibach alusta, jne... Ja hieman isommat suuttimet myös vaihdettu.
Autoon on upotettu abaut 12000 euroa muutaman vuoden aikana








Viimeksi muokannut LR, Ke Tammi 04, 2006 17:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Huh tuli ihan haikea olo... hienoa, että perinne jatkuu LR:nkin jälkeen.
Paljonko autossa muuten on kilometrejä nykyään?
Toivottavasti törmätään jossain klubin tilaisuudessa.
LR:lle. Vieläkin nolottaa kun tuli ajeltua kolmella pytyllä. Eihän sitä huomannu kun tehoa oli jo silloin kovasti saati nyt sitten
Paljonko autossa muuten on kilometrejä nykyään?
Toivottavasti törmätään jossain klubin tilaisuudessa.
LR:lle. Vieläkin nolottaa kun tuli ajeltua kolmella pytyllä. Eihän sitä huomannu kun tehoa oli jo silloin kovasti saati nyt sitten

Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14
kilometrejä lr:ltä lähdettyä tullut enää noin luokkaa alle 20 000 joten eipä tuolla paljon ajella.... äkänen se on ku pieni piru, mutta ahdot vaan on karkailleet oikeastaan alusta asti "turhan ylös" siis vaikka se asennettu bleed valve on nollilla, ja vakiolastullakin paineet tahtoo nousta yli 1,5k... ei ongelma, kun tietää, että varoo... muuten ollut kyllä loisto peli..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Ei se Tech jutellut minunkaan auton kanssa kun syynättiin noita SRS:n
ja ABS:n vikakoodeja.
SRS koodit luetaan vanhemmalla lukulaitteella keski konsolissa olevasta
testipistokkeesta.
Ja mitä tuohon ABS:iin tulee niin ilmeisesti se luetaan kuitenkin sieltä
apukuskin penkin alta..mutta millä se luetaan ei ole tietoa.
Tech syynäsi kyllä moottori puolen ja sieltä ei löytynyt mitään mainittavaa.
Niin ja auto on 9000CD 2.3TA vm.1991.
ja ABS:n vikakoodeja.
SRS koodit luetaan vanhemmalla lukulaitteella keski konsolissa olevasta
testipistokkeesta.
Ja mitä tuohon ABS:iin tulee niin ilmeisesti se luetaan kuitenkin sieltä
apukuskin penkin alta..mutta millä se luetaan ei ole tietoa.
Tech syynäsi kyllä moottori puolen ja sieltä ei löytynyt mitään mainittavaa.
Niin ja auto on 9000CD 2.3TA vm.1991.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
ISAT on se laite millä luetaan ja kalibroidaan apukuskin penkin alta.9000CD23T kirjoitti:Ja mitä tuohon ABS:iin tulee niin ilmeisesti se luetaan kuitenkin sieltä
apukuskin penkin alta..mutta millä se luetaan ei ole tietoa.
Tech syynäsi kyllä moottori puolen ja sieltä ei löytynyt mitään mainittavaa.
Niin ja auto on 9000CD 2.3TA vm.1991.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
niinno... ymmärrysvirheitä...
sille abs valolle eivät voineet mitään, mutta nyt luettiin jo tech2:lla ne vikakoodit moottorinohjauksesta..
kyllä se siitä pikkuhilijaa... uutta ongelmaa vaan tulee samaa tahtia vanhojen kadotessa... nopeusmittari on nyt sitten nollassa nopeudesta riippumatta... heh.. mikähän siihen tuli...
sille abs valolle eivät voineet mitään, mutta nyt luettiin jo tech2:lla ne vikakoodit moottorinohjauksesta..
kyllä se siitä pikkuhilijaa... uutta ongelmaa vaan tulee samaa tahtia vanhojen kadotessa... nopeusmittari on nyt sitten nollassa nopeudesta riippumatta... heh.. mikähän siihen tuli...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.